Олена Мальцева

Кандидат економічних наук. Екс-генеральний директор “Companion Group” [журнали Companion, Стратегії, Фінансист, Професор Крейд]. Розробник і куратор проектів видань Стратегії та Професор Крейд, надихаючого проекту «Перезавантаження». Укладник серії видань «Вы или Вас. Стратегии, с которыми побеждают». Має майже 20 років досвіду викладання маркетингових курсів, в тому числі на МВА-програмах та в kmbs. Має досвід роботи на посаді директора з маркетингу, запуску з нуля ефективних бізнес-проектів, репозиціювання існуючих продуктів та брендів, побудови системи результативного маркетингу в компаніях. Автор першої в Україні Школи тотального маркетингу kmbs. Вона написала понад 20 статей, опублікованих у численних наукових та ділових виданнях. Її кейс про соки «Смак» отримав нагороду «Найкращий український кейс з маркетингу» в 1999 році.