Підтримай Україну зараз! Дізнатись більше

Аналітика для бізнесу: практичні інструменти

Початок

Лютий 2024

Тривалість

3 дні

Мова викладання

Українська

Місто

Львів

Про програму
Бізнес-школа УКУ запрошує на триденну навчальну програму «Аналітика для бізнесу: практичні інструменти» для керівників та менеджерів функціональних підрозділів, які у пошуках нових рішень для свого бізнесу. Аналітика - це можливість відкорегувати роботу компанії так, щоб досягати максимально ефективних результатів у максимально короткі терміни. Це інструмент, за допомогою якого ми можемо переконатися у правильності нашого рішення. Прикладна інформація та практичні кейси допоможуть отримати необхідну базу для того, аби почати впроваджувати зміни вже зараз.  
pageid = 22894
Навчальна програма

Теми, які будемо розглядати:

  • Вступ у бізнес-прогнозування та прогнозну аналітику (оцінка сезонності, оцінка трендів, оцінка якості прогнозів).
  • Як правильно робити опис масивів даних? Як правильно займатися аудитом цих даних? 
  • Сегментація та її менеджмент.
  • Важливість аналітики у сучасних компаніях та базові поняття аналізу.
  • Аналітика ринку: як відслідковувати конкурентні переваги.
  • Маркетингові дослідження: чи варто проводити?

Використання програмного забезпечення: Microsoft Excel (з активованим модулем Аналіз даних)

Цінність програми

Програма «Аналітика для бізнесу: практичні інструменти» – це можливість:

  • Вивчити базові методи аналітики, які пов’язані із описом масиву даних, бізнес-прогнозуванням та аналізом ринку;
  • Отримати набір інструментів, який можна відразу впроваджувати при вирішенні власних бізнес-задач;
  • Оптимізувати процеси всередині компанії, зокрема збільшити точність прогнозів для маркетингу та продажів.
  • Навчитися правильно ставити бізнес-задачі своїм аналітикам та контролювати процес виконання для отримання найкращих результатів.
Структура програми

День 1: Мистецтво інтерпретацій або ‘статистичний прожитковий мінімум’

  • Причини появи напрямку аналітики в компаніях;
  • Етапи розвитку аналітики;
  • Проблеми розвитку аналітики в компаніях;
  • Аналіз масиву даних;
  • Аналіз числових даних;
  • Аналіз категоріальних даних;
  • Вивчення взаємозв’язків;
  • Аудит даних;
  • Сегментація та її менеджмент. Кластерний аналіз. Факторний аналіз.

День 2: Введення в бізнес-прогнозування та прогнозну аналітику

  • Введення в бізнес-прогнозування;
  • Кількісні методи прогнозування. Метод декомпозиції;
  • Вивчення похибок прогнозів;
  • Прогнозування vs. Планування;
  • Лінійна регресія та її застосування;
  • Побудова та менеджмент прогнозних моделей. Логістична регресія. Дерева рішень. Нейронні мережі.

День 3: Аналітика ринку

  • Методи вимірювання параметрів галузевої конкуренції;
  • Метод відслідковування конкурентної переваги;
  • Огляд підходів до розрахунку ємності ринку;
  • Маркетингові дослідження: чи варто проводити?
  • Поняття генеральної сукупності та вибірки. Класифікація вибірок;
  • Введення в теорію перевірки статистичних гіпотез. Поняття довірчого інтервалу. Поняття статистичної значимості;
  • Визначення об’єму вибірки;
  • Планування та аналіз маркетингових активностей;
  • Аналітична культура;
  • Розвиток аналітичної компетенції в компанії.
Для кого

Програма буде корисною для:

  • Керівників середньої ланки;
  • Керівників функціональних підрозділів;
  • Менеджерів та спеціалістів функціональних напрямків: продажі, маркетинг, закупівлі, логістика тощо.
Викладач
Відео