Початок

5 грудня 2019

Тривалість

1 місяць

Мова

Українська

Місто

Київ-Львів

12 400 грн
(без ПДВ)

GoExport: вихід на нові ринки [Київ-Львів]

Про програму

Що саме повинен знати власник про свою компанію, продукт та новий для них ринок? Які знання та компетенції будуть корисними при виході на новий ринок? Як сформувати стратегію виходу та як забезпечити її системність? Що є фундаментом для експорту компанії та виходу за межі домашнього ринку? Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) запрошує українських підприємців малого та середнього бізнесу – діючих експортерів та/або готові до експорту компанії – на комплексну практичну навчальну програму з експорту «GoEXPORT: вихід на нові ринки», яка фінансується в рамках ініціативи ЄС EU4Business та реалізується ЄБРР.
pageid = 10974

Цінність програми

Програма допоможе вам успішно презентувати свій бізнес на новому міжнародному ринку, зокрема дозволить:

  • отримати комплексне практичне розуміння, що потрібно зробити компанії, аби експортувати або вийти на нові ринки;
  • вивчити усі ключові складові експортної діяльності;
  • проаналізувати власний продукт, компанію, ринок, на який вона хоче вийти;
  • зрозуміти, що потрібно зробити для виходу на новий ринок, а також оцінити ризики та можливості експорту на цей ринок;
  • проаналізувати реальні кейси українських експортерів: для виявлення лайфхаків та аналізу помилок;
  • вивчити практичний досвід успішних продажів і переговорів з іноземними партнерами, а також підготовки до виставок та торгових місій;
  • сформувати нетворк успішних підприємців-експортерів, потенійних партнерів з різних галузей;
  • спільно з викладачами попрацювати над практичними кейсами виходу бізнесу на міжнародний ринок;
  • застосувати нові інструменти на бізнес-моделі для планування стратегії виходу на новий ринок власної компанії під час роботи над проектом та отримати зворотній зв’язок експертів.

Після завершення програми учасники отримають сертифікат Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS).

Навчальна програма

Модуль І. Київ, 5-7 грудня

День 1. Стратегія виходу. Продаж 

  • Експортна спроможність: чи готова компанія до експорту
  • Етапи виходу на нові ринки
  • Інструменти, стратегія виходу компанії та пошук партнерів: системний підхід
  • Як втілити з експорту історію успіху, аналіз помилок
  • Аналіз власної стратегії продажів
  • Вибір майданчиків для продажів в умовах обмежених ресурсів та масштабів
  • Як проаналізувати та підвищити привабливість вашої пропозиції на ринку

День 2. Маркетингова стратегія

  • Аналіз ринків та вибір країн для виходу
  • Аналітика продукту та його переваг: як правильно обрати/адаптувати товар для експорту або запропонувати ринку новий продукт
  • Аналіз клієнта (b2b, b2c) та його потреб
  • Бренд-позиціонування: як знайти свою нішу на ринку
  • Аналіз зовнішньоторговельної статистики на основі відкритих джерел інформації

День 3. Фінансове планування в експорті 

  • Фінанси в експорті. Основні звіти та фінансові показники.
  • Фінансове планування як елемент бізнес-моделі для експорту
  • Фінансовий інтелект: елементи P&L, profit та cash
  • Принципи побудови концептуальної фінансової моделі для ефективного експорту
  • Методи прогнозування продажу та ціноутворення
  • Бюджет виходу на експорт та інших адміністративних витрат


Модуль ІІ. Львів, 18-20 грудня 

День 1. Переговори. Виставки та торгові місії.

  • Унікальна пропозиція: конкурентні переваги Вашого бренду
  • Кроскультурна дипломатія
  • Міжкультурні поведінкові моделі: що варто знати та врахувати
  • Мова переговорів: алгоритм успішного переговорного процесу
  • Правила ведення ділового листування: як уникнути типових помилок
  • Виставки та торгові (b2b) місії в контексті комунікації
  • Підготовка до виставок та місій: що треба знати?

День 2. Логістика експортних операцій

  • Можливості і варіанти перевезень та транспорту. Експедитор і перевізник: у чому відмінність? Вибір “правильного” партнера для транспортування вантажів
  • Організація вигідної взаємодії з постачальниками. Методи поліпшення взаємодії. Критерії вибору постачальників
  • Основні документи, необхідні для митного оформлення товару на експорт. Дозвільні документи. Нетарифні заходи та види контролю
  • Митні формальності для експортних вантажів. Покроковий алгоритм дій при митному оформленні товару в режимі експорт
  • Правила Інкотермс®2020: коротко про головне. Найпоширеніші помилки і проблеми при неправильному трактуванні і застосуванні  правил Інкотермс®
  • Умови зовнішньоекономічних контрактів і порядок їх реалізації з метою максимального захисту бізнесу компаній-експортерів

День 3. Додаткові можливості та захист проектів

  • Фінансові можливості та програми підтримки для українських МСП
  • Захист проектів стратегії виходу власної компанії на зовнішній ринок

Кожен навчальний блок буде супроводжуватися практичними завданнями, кейсами та іншими інтерактивами, які допоможуть закріпити нові знання та ввести їх у робочі процеси Вашої компанії.
Окрім цього, в програму входять надихаючі сніданки з лідерами думок та підприємцями, які успішно ведуть свою діяльність і за межами України.

Для кого

Програма розроблена для підприємців, власників та керівників компаній, менеджерів експортного напрямку.

Вона потрібна тим, хто:

  • створює, реалізує та просуває власний бренд в Україні;
  • кому необхідна поміч у виході на нові ринки та допомога у просуванні свого бренду закордоном;
  • бажає отримати практичні та системні знання ключових етапів експортної діяльністі, пошуку партнерів, ведення переговорів, участі в міжнародних виставках та торгових (b2b) місіях;
  • хоче створити міжнародний бренд та зрозуміти, які цифрові інструменти слід використовувати для здійснення прямих продажів закордон.

Критерії відбору учасників*:

  • Наявний/потенційний експортер 
  • Підприємство, офіційно зареєстроване в Україні
  • Компанія представляє малий та середній бізнес (від 10 до 250 працівників)
  • Щонайменше 51% акцій компанії належать громадянам України (згідно зі Статутом)
  • Учасник гарантує покриття 50% від вартості участі в Програмі, інші 50% від вартості Програми покривається ЄС в рамках ініціативи EU4Business
  • Гарна репутація МСП

*не більше двох учасників від однієї компанії

Викладачі

Контактна особа

Роксолана Дайоглу

Менеджерка програм управлінського розвитку
  • +38 (096) 141-62-45
  • rdayoglu@lvbs.com.ua
Дізнавайтесь
про новини та події