Початок

21 жовтня 2019

Тривалість

1 місяць

Мова

Українська

Місто

Київ

9 200 грн
(без ПДВ)

GoExport: вихід на нові ринки [Київ]

Про програму

Українські виробники текстильної продукції все частіше бажають підкорити нові ринки та познайомити іноземного покупця з українськими товарами, однак великі перспективи йдуть поруч з не меншими ризиками, через які безліч підприємців так і не наважуються масштабуватися на глобальних ринках. Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) запрошує українських підприємців малого та середнього бізнесу – власників свого текстильного бренду – на комплексну навчальну програму з експорту «GoEXPORT: вихід на нові ринки», яка фінансується в рамках ініціативи ЄС EU4Business та реалізується ЄБРР.
pageid = 10974

Цінність програми

Програма допоможе учасникам:

  • отримати комплексне розуміння, що потрібно зробити бізнесу, аби почати експортувати або вийти на нові ринки;
  • вивчити усі складові експортної діяльності;
  • проаналізувати власний продукт, зрозуміти, що потрібно зробити для виходу на нові ринки, а також оцінити ризики при запуску експорту;
  • отримати знання міжнародних практик і проаналізувати закордонні кейси;
  • вивчити практичний досвід успішних продажів і переговорів з іноземними партнерами, а також підготовки до виставок та торгових місій;
  • отримати унікальну нагоду створити успішний нетворкінг у сфері експортної діяльності текстильних підприємств;
  • спільно з викладачами попрацювати над практичними кейсами виходу бізнесу на міжнародний ринок;
  • миттєво застосувати нові інструменти на бізнес-моделі власної компанії  під час написання свого проекту – дорожньої карти виходу Вашої компанії на нові ринки –  та отримати зворотній зв’язок експертів

Після завершення програми учасники отримають сертифікат Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS), а п’ять компаній-авторів найкращих проектів отримають допомогу від ментора або консультаційну підтримку  у реалізації даного проекту.

Навчальна програма

Модуль 1. Маркетинг. Стратегія продажу (27-28.09)

  • Первинна аналітика ринку і продукту, як необхідні умови та перші кроки виходу на зовнішній ринок підприємств текстильної промисловості
  • Міжнародне дослідження ринку: масштаб цільових ринків, перспективні ринки для текстильної промисловості, умови виходу та існуючі практики на ринку
  • Аналітика продукту: слабкі і сильні сторони товарів, які мають експортний потенціал, відповідність існуючим ринковим правилам, стандартам і сертифікаційним вимогам
  • Аналіз клієнта: розуміння хто є вашим клієнтом, що для нього важливе у вашому товарі
  • Бренд-позиціонування як один із ключових елементів маркетингу
  • Продаж текстильних товарів: анатомія процесу від “А” до “Я”
  • Психологія продажу. Людський фактор. Стратегічний підхід до продажів назовні
  • Кластеризація як спосіб стати конкурентоспроможним на зовнішньому ринку

Модуль 2. Digital marketing. Фінансове планування (21-22.10)

  • Ключові складові, переваги та тренди цифрового маркетингу як інноваційного інструменту комунікацій
  • Роль Internet в прийнятті рішень споживача, моделі ZMOT та CDJ, що імплементуються в просуванні текстильних брендів
  • Digital mix: ключові інструменти інтернет-маркетингу для представлення власного бренду за кордоном
  • Web development: сайт і його вплив на успіх в текстильному бізнесі
  • Digital-стратегія текстильного підприємства
  • Фінансове планування як елемент бізнес-плану
  • Фінансовий інтелект: елементи P&L та різниця між profit and cash
  • Принципи побудови концептуальної фінансової моделі: принцип довгостроковості, робота з припущеннями, key driver analysis, VOICE approach
  • Методи прогнозування продажу та ціноутворення
  • Планування витрат на маркетингову діяльність, бюджет виходу на експорт та інших адмін.витрат
  • Перехід від складання фінансових планів до їх наступного виконання: zero-based budgeting, rolling forecasting, etc
  • Типові помилки в процесі створення фін.моделі

Модуль 3. Мистецтво переговорів. Підготовка до виставок та місій (8-9.11)

  • Попередня підготовка до переговорів: must-have-перелік, ознайомленість з потенційними питаннями та ризиками
  • Унікальна пропозиція: конкурентні переваги Вашого бренду
  • Мова переговорів: алгоритм переговорного процесу, правила ділового листування
  • Національні особливості ведення бізнесу та незручні питання.
  • Практична підготовка до виставок та місій: що треба знати?

Кожен навчальний блок буде супроводжуватися практичними завданнями, кейсами та іншими інтерактивами, які допоможуть закріпити нові знання та перевести їх на рівень вмінь та навичок.
Окрім цього, в програму входять надихаючі сніданки з лідерами думок та підприємцями, які успішно ведуть свою діяльність і за межами України.

Для кого

Підприємцям, директорам, менеджерам текстильного бізнесу – тим, хто створює, реалізує та просуває власний бренд в Україні, кому необхідна поміч у виході на зовнішні ринки та допомога у просуванні свого бренду за кордоном, та тим, хто бажає зрозуміти, з яких основних етапів складається експортна діяльність текстильного підприємства, як створити міжнародний бренд та які цифрові інструменти слід використовувати для здійснення прямих продажів закордон.

Критерії відбору учасників*:

  • Наявний/потенційний експортер у текстильній галузі
  • Підприємство, офіційно зареєстроване в Україні
  • Компанія представляє малий та середній бізнес (від 10 до 250 працівників)
  • Щонайменше 51% акцій компанії належать громадянам України (згідно Статуту)
  • Учасник гарантує покриття 50% від вартості участі в Програмі, інші 50% від вартості Програми покривається ЄС в рамках ініціативи EU4Business
  • Гарна репутація МСП
  • Вільне володіння англійською мовою є перевагою

*не більше двох учасників від однієї компанії

Викладачі

Контактна особа

Роксолана Дайоглу

Менеджерка програм управлінського розвитку
  • +38 (096) 141-62-45
  • rdayoglu@lvbs.com.ua
Дізнавайтесь
про новини та події