Старт програми

5 серпня 2020

Тривалість

3 дні

Мова викладання

українська

Місто

Львів

Вартість

6500 грн (без ПДВ)

Маркетинг-інструменти для зростання бізнесу в кризу [Львів]

Про програму

Ринок стрімко змінюється, починаючи з березня цього року. Змінюються поведінка та очікування клієнтів, а це змушує бізнес швидко і часто перебудовувати та трансформувати маркетингову стратегію, постійно пристосовуючись до ситуації. Бізнес тепер повинен ще вправніше працювати на випередження конкурентів, незважаючи на жорсткіші умови чи обмежені бюджети
pageid = 15232

Навчальна програма

День 1
Олексій Філановський – власник маркетингової агенції Filberry, автор книг «Головна маркетингова книга» та «Гра в бренди».
Як працює маркетинг на різних типах ринків? Які задачі слід ставити перед маркетингом залежно від ринкової ситуації.
Дослідження ринку і конкурентів. Як тримати руку на пульсі на своєму ринку.
Розробка якісного портрету споживача. Основне про пошук інсайтів.
Для чого нам бренд? Головне про створення, позиціонування бренду. А також про обіцянки і їх виконання брендом.


День 2
Володимир Мельник – доцент кафедри маркетингу та поведінки споживачів на кафедрі Business Administration at Carlos III University of Madrid.
Галина Янишівська – маркетинг-директорка LvBS
Як досліджувати цільову аудиторію. Що слід враховувати при формуванні рекламних кампаній для різних груп споживачів.
Три шляхи формування преференцій споживачів та їхнього ставлення до продуктів і брендів.
Застосування інструментів впливу у розробці маркетингової кампанії. Мозковий штурм і представлення ідей маркетингових кампаній.

 

День 3
Тарас Василишин і Павло Лисий – засновники діджитал-агенції «PANEM».
Розробка цифрової стратегії – основні принципи та можливі пастки.
Основні навички для реалізації діджитал стратегії. Що потрібно знати і вміти, щоб бізнесу ефективно працювати в онлайн.
Unit-економіка для інтернет-маркетингу: як оцінювати ефективність рекламних кампаній.
Як вибрати релевантну платформу та канал цифрового маркетингу для вашого бізнесу.
Аналітика для бізнесу: які KPI повинен ставити власник бізнесу для якісної реалізації діджитал-стратегії?

Цінність програми

Під час навчання учасники проаналізують маркетинг як систему та спробують переоцінити його роль у компанії. Навчатимуться правильно визначати цільову аудиторію, розуміти як саме формуються преференції споживачів до продуктів та брендів, застосовувати ці інструменти у розробці власних маркетингових кампаній.

Для кого

Курс розроблено для:

  • власників малого і середнього бізнесу, які розуміють важливість застосування маркетингових інструментів у кризу та прагнуть навчитися використовувати їх самостійно;
  • маркетологам, які планують або вже працюють над розробкою нової стратегії для бізнесу.

Викладачі

Контактна особа

Мирослава Гурняк

Менеджер програм управлінського розвитку
  • +38 (066) 257 83 35
  • mgurniak@lvbs.com.ua
Дізнавайтесь
про новини та події