Початок

3-5 жовтня 2019

Тривалість

3 дні

Мова

Українська

Місто

Харків

Ціна

10 000 грн (без ПДВ)

Продаж для ІТ [Харків]

«Продаж для ІТ» – авторська програма з управління продажем для ІТ-компаній, що працюють на міжнародному ринку з актуальними українськими кейсами та практичною роботою з бізнесами учасників.

Про програму

Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) запрошує на навчальну програму «Продаж для ІТ» з Михайлом Винницьким, Ph.D, професором Центру сімейного бізнесу LvBS, радником міністра освіти і науки України, колишнім віце-президентом з продажу та маркетингу компанії Lava Computer Mfg Inc (Канада) та консультантом з питань структуризації процесу продажу численних українських компаній. Під час  навчання учасники здобудуть навики, практики та отримають інсайти для розробки стратегії для виходу на нові міжнародні ринки та утвердження сталих позицій з існуючими партнерами для українських ІТ-компаній.
pageid = 9380

Програма

* під час програми учасники працюватимуть з актуальними українськими бізнес-кейсами

Навчальні блоки:

I. Від ліда до клієнта. Інструменти, якими формуємо процес:

  • Пошук лідів: Соціальні мережі як інструмент прямого продажу.
  • Міжнародні виставки/конференції.
  • Формування «скриптів».
  • Unique selling proposition (USP).
  • Engagement and Customer experience management.

II. Крос-культурна комунікація (специфіка роботи з ринками США та Західної Європи); конфлікти, пов’язані з різницею в цінностях і повсякденних практиках та ефективні інструменти їх розв’язання.

IІІ. Key Account Management/Engagement: складні одиниці прийняття рішень (decision-making units), процес передачі клієнта від «залучення» до «сервісу» (delivery), управління комунікаційними каналами з клієнтом, CRM.

ІV. Позиціонування: 80% будь-якого продажуце емоції.

– Чи є різниця між outsourcing і engineering services?

– Кому продавати Ваш продукт (сегмент, канали, різні комунікаційний стратегії).

V. Управління сервісом в ІТ: досвід клієнта (додатковий сервіс з обслуговування основного продукту компанії), додана цінність продавця, створення культури продажу, визначення KPI та системи мотивації клієнтоорієнтованого персоналу.

Цінність програми

Учасники програми навчаться:

  • Розробляти нові стратегії позиціонування своїх продуктів та послуг на міжнародних ринках.
  • Ефективно управляти командою продавців, що працюють та знаходяться за кордоном; здобудуть набір інструментів в управлінні міжнародною командою.
  • Key Account Management: отримають інструменти для становлення своєї компанії як key supplier для тих клієнтів, співпраця з якими буде найбільш вигідною обом партнерам.
  • Отримають інструменти залучення (лідогенерація) на відстані; навики перетворення контактів на клієнтів; процес впровадження першого проекту і переведення клієнта з особистої відповідальності продавця до команди etc.
  • Дізнаються методи створення та підтримання міцних довірливих стосунків з клієнтом на відстані; крос-культурні комунікації.

 

Для кого

Програму розроблено для:

  • директорів з розвитку ІТ-компаній;
  • Key Account та engagement менеджерів;
  • керівників відділу продажу та маркетингу;
  • власників та керівників ІТ-стартапів.

Кейси

Під час програми учасники працюватимуть з реальними кейсами українських ІТкомпаній:

Кейс I – крос-культурна комунікація, налагодження стосунків українського стартапу з великою міжнародною компанією та історія про великий fail, який успішно вирішили.

Кейс II – просування продукту на міжнародному ринку, переговори на великих інтернаціональних виставках з big fish, стратегії дистрибуції та перепозиціювання продукту з health care до HR product і назад.

Кейс III – 100% конверсія ліда в клієнта завдяки відмінному customer services, перехід від outsourcing та outstaffing до engineering services, фокусування спектру надання послуг після швидкого зростання, key account management та engagement у співпраці з delivery (перших двох зазвичай нема, а їхня роль у процесі продажу та співпраці з клієнтами є найважливішою).

Викладач

Контактна особа

Роксолана Дайоглу

Менеджерка програм управлінського розвитку
  • +38 (096) 141-62-45
  • rdayoglu@lvbs.com.ua
Дізнавайтесь
про новини та події