Початок програми

22 жовтня, 2018

Тривалість

2 дні

Мова

Українська

Місто

Львів

Вартість програми

6 200 грн (без ПДВ)

Вартість навчання для 2-х учасників

11 000 грн (без ПДВ)

Школа професійного адміністратора [Львів]

Про програму

Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) запрошує на програму підготовки і професійного вдосконалення адміністраторів, офіс-менеджерів, секретарів офісу, асистентів та особистих помічників. Якщо власники бізнесу хочуть, аби команда була налаштована на результат, варто подумати не лише про розвиток топ-менеджменту, а й про людей, які знаходяться у першій точці зустрічі з бізнесом. Для тих, хто потрапляє до вас вперше, професійний рівень вашої компанії буде визначатися рівнем професійності вашого адміністратора. Тож подбайте про розвиток своєї команди і допоможіть вашим адміністраторам зрозуміти і зміцнити бренд вашої компанії.
pageid = 5454

Навчальна програма

Навчальна програма складається із таких частин:

  • Професія, яку недооцінюють. Міфи та легенди. Скляна стеля для кар’єрних можливостей.
  • Все починається з «вчасно». Управління власним і чужим часом.
  • Клієнтський менеджмент для секретаря та адміністратора. Психологія Клієнта
  • Діловий етикет. Стресостійкість. Робота в умовах конфліктів.
  • Етикет як прояв поваги до себе та оточуючих.
  • Dress to express (yourself): як бути собою і працювати на імідж компанії
  • Ергономіка робочого простору.
  • Travel management і Google management: як розібратись у лондонському метро, не виходячи з офісу?
  • Організація зустрічей, нарад та інших досконалих заходів для бездоганної репутації

Структура програми:

22-23 жовтня, щодня з 10:00 до 18:00

Цінність програми

Руйнуючи соціальні стереотипи, програма націлена надихнути, задати високі професійні стандарти та змусити учасників у повній мірі оцінити значущість сервісної функції. Для того, щоб охопити весь спектр компетенцій і посадових обов’язків, навчальна програма спланована за аналогією до повного циклу робочого дня, з урахуванням всіх задач, з якими працівникам доводиться мати справу.

Учасники отримають:

  •  теоретичні та практичні знання з основ ділового, мовного та повсякденного етикету;
  •  навички письмової та телефонної комунікації, спілкування з пресою;
  •  навчання ефективної організації документообігу, ергономіки робочого місця і раціонального планування офісного простору в цілому;
  •  практичні поради тайм-менеджменту та розуміння цінності часу;
  •  підвищення емоційного інтелекту та стресостійкості;
  •  розвиток навичок ефективного та легкого спілкування з клієнтами (визначення психотипу людини та стратегій поведінки).

Для кого

  • Для адміністраторів, офіс-менеджерів, секретарів офісу, асистентів та особистих помічників, які хочуть опанувати свою професію на найвищому рівні, постійно вдосконалюючись.
  • Для компаній, яким потрібен професійний адміністратор, що буде достойним обличчям компанії і водночас надійним тилом і бек-офісом.

Викладач

Відгуки

Як правило, курси секретарів розраховані на ознайомлення з переліком обов’язків. Курс Наталії Каді не про обов’язки, а про піклування і турботу. Помилки – це нормально; тайм-менеджмент – про пріоритет і про важливе; діловий етикет, вимова і дикція, дрес-код – про ваш бізнес. Відмінність між хорошим секретарем і професіоналом – запропонувати керівнику те, про що він щойно подумав. І тепер я це знаю.

Адміністративний асистент керуючого партнера юридичної компанії

Навчальна програма для секретарів та адміністраторів – це найкраща навчальна платформа, як для початківців, так і для досвідченого адміністративного персоналу. Цей курс – про життя та про любов до професії, бо він вчить одній простій істині: найкраща нагорода – це любити те, що робиш, та робити те, що любиш.

 

Руслана Ігнатьєва

Директор з персоналу DHL Expree Ukraine

Хочу сказати щире дякую Наталії Каді та її курсу, який не тільки допоміг мені вдосконалити свої професійні знання та уміння, але і надихнув на нові звершення та досягнення. Тепер я точно знаю, чому варто виходити із зони свого комфорту, як найпродуктивніше спланувати свій час та як правильно розставити пріоритети, чому варто створити свій власний бренд та як це зробити. Пройшовши цей курс, не хочеться залишатися на місці, хочеться досягати нових вершин та удосконалюватися.

 

Секретар приймальної. Консалтингова компанія

Контактна особа

Ольга Косар

Менеджер програм управлінського розвитку
  • +38 (067) 675-66-08
  • okosar@lvbs.com.ua
Дізнавайтесь
про новини та події