Онлайн-майстер-клас: «Маркетинговий цикл компанії»

Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS)  запрошує  11 червня на онлайн майстер-клас: «Маркетинговий цикл компанії» у межах презентації магістерської програми MSc in Marketing Management. Майстер-клас проведе Ігор Блистів,  академічний лідер програми, маркетинг-директор та директор з інновацій компанії «Кормотех».

У кризу поведінка споживачів змінюється, проте незмінним залишається системний підхід до маркетингу. Саме такий підхід надає магістерська програма MSc in Marketing Management. Це сучасна європейська програма з маркетингового менеджменту, що об’єднує найкращі практики світової бізнес-освіти та досвід українських та міжнародних компаній.

У межах майстер-класу учасники «пройдуть» основні етапи маркетингового циклу компанії та розглянуть:

  • Яку роль маркетинг займає у сучасному бізнесі?
  • Чому системний підхід в маркетингу важливий і як це допомагає говорити з СЕО компанії на одній мові?
  • На власних прикладах Ігор Блистів покаже цінність програми MSc in Marketing Management.

Ви дізнаєтесь:

  • Для кого саме ця програма
  • Наскільки вона відповідає нинішнім потребам бізнесу
  • Який досвід необхідний для вступу
  • Які бізнес-проекти створюють учасники програми.

Коли: четвер, 11 червня, 18:30

Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації*:

[register-button token=’5eda3927-a96b7cd0-3291-8cdef27d0c1b’ title=’Зареєструватись’]

*Після реєстрації за годину до події на електронну скриньку, яку ви вказали, під час реєстрації, ви отримаєте лінк на онлайн-презентацію, яка проходитиме на платформі zoom.

Контактна особа: Марта Гудзовата, менеджерка магістерської програми MSc in Marketing Management, +38 (096) 988-45-71, mgudzovata@lvbs.com.ua

Ігор Блистів – викладач LvBS, академічний лідер програми MSc in Marketing Management,  маркетинг-директор та директор з інновацій компанії «Кормотех», яка на сьогодні є лідером на ринку кормів для тварин в Україні, а її продукція представлена в понад 25 країнах світу. Має досвід роботи в маркетингу понад 15 років, а до його сфер компетенцій входять: стратегічний маркетинг; створення та побудова брендів, управління портфелем брендів; просування брендів на українському та експортних ринках.

MSc in Marketing Management Львівської бізнес-школи УКУ створена для людей з початковим досвідом у сфері маркетингу та PR, яких цікавить системне навчання та практичних досвід, ґрунтовні знання, здобуті у найкращих експертів галузі, кар’єрне зростання та підсилення усіх необхідних навиків та компетенцій, щоб стати справжнім фахівцем з маркетингу. Програма буде актуальною для тих, хто хоче розуміти ринкові тренди маркетингу і під час навчання створити власне портфоліо з реалізованими маркетинговими проектами та рекомендаціями від компаній після успішного проходження практики у них. До 1 липня діє рання реєстрація на програму!