Авторська програма
Адріана Сливоцького

для власників та топ-менеджерів найамбітніших українських компаній від провідного бізнес-консультанта світу

  • Три дні інтенсивного навчання з провідним бізнес-мислителем світу
  • Робота у малій групі разом з власниками та керівниками бізнесу
  • Аналіз бізнес-дизайну власної компанії з використанням кращих світових практик
  • Ви одним з перших у світі дізнаєтеся про тенденції майбутнього
19-22 травня 2016 року
Париж, Франція

Адріан Сливоцький

Належить до топ-25 бізнес-консультантів світу, двічі входив до рейтингу світових бізнес-мислителів Thinkers 50.

Консультує компанії зі списку Fortune Global 500 і навчає топ-менеджмент таких лідерів ринку як Nike, Hyundai, Microsoft, Samsung, IBM, Boeing, Renault, Bank of America, GM, Walmart, 3M, Johnson & Johnson, Dow Jones, GE, Federal Express та ін.

Партнер компанії Oliver Wyman, член Дорадчої ради LvBS. Автор багатьох новаторських книг-бестселерів, таких як «Зона прибутку», «Мистецтво творення попиту», «Прорив». Опублікував багато праць, зокрема у Wall Street Journal, Harvard Business Review.

Адріан Сливоцький провів у Львівській бізнес-школі 5 навчальних програм, учасниками яких стали більше 400 управлінців та власників.
1 Мистецтво перемоги
2 Запуск, бренд, розшифрування клієнта
3 Місія нездійсненна?
Вперше новий курс у невеликій групі для бізнес-лідерів:

20 учасників

3 дні насиченої роботи з Адріаном Сливоцьким

Аналіз бізнес-дизайну власної компанії

Інтерактивне навчання та індивідуальне спілкування з бізнес-консультантом

Практичні інструменти для їхнього подальшого впровадження і роботи зі своєю командою

Моделі прибутку та проривний бізнес-дизайн

Те, як ми розробляємо наш продукт або послугу має велике значення. Те, як ми плануємо наш бізнес, має набагато більше значення. Це може спричинити зростання цінності нашої компанії від 3 до 10 разів. Які основні інструменти прогресивного бізнес-моделювання?

Міграція цінності

Як і чому ринкова вартість переміщується від старих бізнес-моделей до нових бізнес-моделей? Як компанії можуть краще прогнозувати і реагувати на зміну пріоритетів клієнтів і зробити радикально кращу роботу для клієнта?

Сила бренду та попит

При правильному підході бренди можна формувати з високою економічною ефективністю і набагато меншими затратами, аніж в минулому. На програмі ви дізнаєтесь про те, як це зробили інші компанії (і великі, і малі), та почнете застосовувати їхні методи в своїй організації, щоб надати своїй команді необхідні інструменти для формування проривного бренду протягом наступних 3-4-х років та стати творцем попиту для своїх клієнтів.

Історія бізнесу та відповідальне лідерство

Які з ключових подій, що відбулися в період між 1860 і 1930 мають безпосереднє відношення до мого бізнесу сьогодні? Чи можна створити кращий бізнес у світі і бути моральним лідером водночас?

  • Уперше спільна лекція про історію бізнесу та етичне лідерство від президента Українського католицького університету, єпарха Паризької єпархії УГКЦ владики Бориса (Ґудзяка) та Адріана Сливоцького
  • Участь у Благодійному бенкеті Українського католицького університету – головній події на підтримку УКУ в Парижі, учасниками якої стануть близько 200 людей: підприємці, культурні та громадські діячі, політики.
  • Відвідини міста Санліс: Церкви князів-страстотерпців Бориса і Гліба, абатства святого Венсана та Українського культурного центру Анни Ярославни
  • Участь у святкуванні днів Анни Ярославни у Франції
  • Закрита вечеря з Адріаном Сливоцьким у резиденції єпарха Паризької єпархії УГКЦ владики Бориса (Ґудзяка)

Розклад курсів

Четвер,
19 травня

  • 09:00
  • Моделі прибутку і базовий бізнес-дизайн
  • Міграція цінності
  • 12:00
  • Ланч
  • 13:00
  • Зіткнення чотирьох індустрій
  • Творення попиту
  • 19:00
  • Вечеря

П’ятниця,
20 травня

  • 09:00
  • Сила бренду
  • Проривний бізнес-дизайн
  • 12:00
  • Ланч
  • 13:00
  • Мегатренди
  • 18:00
  • Благодійний Бенкет УКУ

Субота,
21 травня

  • 13:00
  • Історія бізнесу та етичне лідерство
    (Адріан Сливоцький, Владика Борис)
  • 16:00
  • Підсумкове заняття і вечеря в резиденції Владики Бориса (Гудзяка)

Неділя,
22 травня

  • 09:30
  • Відвідини міста Сенліс: церкви князів-страстотерпців Бориса і Гліба, абатства святого Венсана та українського культурного центру Анни Ярославни
  • Участь у святкуванні днів Анни Ярославни у Франції

* Курс викладається англійською мовою із забезпеченням синхронного перекладу українською мовою.

До початаку курсу рекомендуємо прочитати дві книги Адріана Сливоцького. Після їх прочитання у вас виникне багато запитань, відповіді на які зможете отримати від Адріана Сливоцького на програмі.
1
учасник
3 600 *
євро

* - сума не покриває витрати на переліт та проживання

Ярослав Любінець

голова ради директорів компанії SoftServe

«Результати після роботи над курсом Адріана Сливоцького є обов’язковими складовими при оновленні стратегії нашої компанії. Для мене стали більш явними переваги комплексного підходу до побудови бізнесу та розвитку продуктів: потрібно будувати свою модель бізнесу, відслідковувати міграцію цінностей, проактивно реагувати на «точки болю» клієнтів і, поряд з тим, добиватись Рокфелерської ефективності»

Ольга Гуцал

Ольга Гуцал

керівник компанії «Каміон-Оіл»

«З усіх, кого я слухала/читала останнім часом (хай мене пробачать пробачать класики менеджменту і маркетингу), Андріан Сливоцький − є номером один. На те про, що він розповідає, я дивлюсь не з точки зору завтрашнього застосування, а мого сьогоднішнього розуміння. Для мене, як власника бізнесу, все, про що говорить Адріан Сливоцький є на 100% є прикладним»

Сергій Лесняк

директор компанії «RR Commodities» (Shanghai), викладач зміжнародного бізнесу, приїхав на програму з Китаю

«Мені подобається Адріан Сливоцький, і я захоплююсь його книгами ще з юнацтва. Спочатку я прочитав «Міграцію капіталу», вона мала позитивний вплив на моє життя. Після – купував книги Адріана Сливоцького, де міг, і рекомендував друзям. Нагоди зустрітись з відомим бізнес-консультантом я чекав довго. Навчальний курс у LvBS – це дуже хороша цінність за оптимальну ціну. Різноманітність інструментів, які пропонує Адріан Сливоцький, глибина роботи з клієнтами, якої він вчить, карта точок болю клієнта – це дуже прикладні речі. У нашій компанії і з нашими клієнтами ми будемо впроваджувати ці інструменти»

Яким буде глобальний бренд України 2025 залежить від вас!

Реєстрація


Будемо раді відповісти на ваші запитання

Ольга Доля

odolya@lvbs.com.ua
+38 032 240 99 58
+38 096 687 19 63

Лідія Маковська

lmakowska@lvbs.com.ua
+38 032 240 99 58
+38 067 673 18 76