У новій книзі «Мистецтво творення попиту: як передбачати прагнення покупців» ("Demand:Creating What People Love Before They Know They Want It") Адріан Сливоцький пропонує радикально новий підхід до аналізу попиту, підкріплений численними практичними прикладами, який буде цікавим не лише для бізнес-спільноти, але й для громадських активістів, урядовців, директорів неприбуткових організацій та інших майбутніх новаторів.

Попит - один з небагатьох економічних термінів, про який всім відомо. Попит породжує пропозицію. Коли зростає попит - відбувається ріст - створюються робочі місця, економіка розквітає, а суспільство процвітає. Так виглядає в теорії. Все звучить доволі просто, проте насправді, майже ніхто не розуміє природу попиту, включаючи власників бізнесу, топ-менеджерів та політиків, які намагаються стимулювати попит та задовільняти його. «Мистецтво творення попиту» - це книга, яка шукає ключі до питань звідки ж виникає попит, і як ми можемо його контролювати.

Відгуки про книжку:
"Мистецтво творення попиту» зачаровує та просвітлює. Це книга, про яку Ви не знали, що вона Вам потрібна, допоки Ви її не прочитали, не полюбили і не виявили, що без неї Ви не можете досягнути успіху"
Розабет Мос Кантер, Гарвардська Бізнес-школа

"Кожного разу, коли вам здаватиметься, що стагнуючий попит не дає можливості зростати вашій компанії, перечитайте цю книгу. На багатьох надихаючих прикладах наш співвітчизник, один з 50 найвідоміших мислителів світу Адріян Сливоцький показує, як потрібно створювати диференційовані товари і послуги з магнетичними для ринку здібностями, які просто не можуть не спричинити безпрецендентий ПОПИТ".
Павло Шеремета, Голова правління і генеральний директор Регіонального Інституту Стратегії Блакитного Океану у Східній Європі і Центральній Азії, Голова Дорадчої Ради LvBS 

"В цій книзі Адріан Сливоцький показує як можна незважаючи на кризу та часи невизначеності через рішучі, амбіційні і разом з тим цілісні проекти створювати щось нове і потрібне споживачам. Успіх створення нового попиту завжди починається з одного й того ж: особи, проблеми та ідеї".
Софія Опацька, директор Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS)

До україномовного видання книжки "Мистецтво творення попиту" увійшла спеціальна предмова від автора.

Про автора
Адріан Сливоцький - член Дорадчої ради LvBS, директор компанії Oliver Wyman, названий журналом «Industry Week» одним із шести найвпливовіших мислителів з менеджменту сьогодення, автор світових бестселерів з питань стратегічного управління "Чи є ваш бізнес цифровим?", "Зразки отримання прибутків", його книги "Зона прибутку" та "Міграція капіталу" увійшли у рейтинги найкращих бізнес-книг BusinessWeek та Financial Times.

Вартість книги - 250 грн

З питань замовлення книжки звертайтеся до:
Ірина Максимович,
b_school@lvbs.com.ua 
тел.: +38 (032) 240 99 59
         +38 (098) 350 35 56