"Прорив: 7 стратегій перетворення великих загроз у можливості для великого зростання" 

"Мить максимального ризику є для Вас водночас миттю максимальної нагоди"

 Адріан Сливоцький

Сьогодні, коли ваші статки можуть змінитися буквально за одну ніч, новим стратегічно необхідним підходом стає перетворення моменту максимального ризику на максимальну нагоду. У книзі «Прорив» Адріан Сливоцький виклав сміливі і оригінальні ідеї для кардинального зростання бізнесу, а також практичні засоби, які можна використати вже наступного тижня, а саме:

Як змінити шанси на успіх вашої наступної великої ініціативи і створити потенційний прорив у галузі, як це зробила Toyota зі своїм зростаючим модельним рядом автомобілів Prius.
Формулюйте і використовуйте ризики, а не ставайте їх заручниками. Станьте компанією з інтенсивними знаннями і постійно збільшуйте відрив у знаннях між вами та вашими конкурентами, як це переконливо продемонстрували Coach та японська Tsutaya.
Той, хто домінує в категорії, не може домінувати в тому, що не належить до його категорії. Коли легенді баскетболу Біллу Расселу довелося протистояти вищому, фізично потужнішому Вілту Чемберлену, він вигадав інакший спосіб ведення гри і зумів привести Бостон Селтікс до перемоги. Таке саме мислення компанії Target дозволяє їй процвітати у світі Wal-Mart - і може допомогти вам перевершити «непереможного» конкурента у вашій галузі.
Коли на своєму шляху дійдете до роздоріжжя, скористайтеся ним! Лише невелика частка компаній здатна вижити, коли в галузь приходять технологічні або стратегічні зміни. Щоб вижити, дізнайтеся секрет, який дав змогу компанії Microsoft витримати появу Інтернету - мистецтво робити подвійні ставки.
• Застрягли в рамках свого бізнесу? Знайдіть ширші рамки, потім - найширші. Коли зростання припиняється, залучайте більше грошей своїх клієнтів через інновації в попиті і широкоформатне мислення. Беріть приклад з таких компаній, як Continental AG, Ikea і Procter & Gamble.
Ваші конкуренти можуть також найбільше посприяти вашому прибутку. Припиніть смертельну війну з конкурентами! Ключем до успіху є знання того, коли варто конкурувати, а коли - співпрацювати, як це показала компанія Apple своїм революційним підходом до співпраці у музичній індустрії.

Відгуки про книгу
"Прорив" дійсно є проривом - надзвичайно чітке мислення, в кращих традиціях Сливоцького. Чи ви наступаєте, чи очікуєте нападу - ця книга покаже вам, як зіграти на випередження і вигідно скористатися нагодами і загрозами, яких інші не змогли побачити"
Клейтон М. Крістенсен, Гарвардська бізнес-школа, автор книги "Дилема новатора"

"Вітчизняні власники та управлінці лише два роки тому по-справжньому зіткнулися з дуже відчутною і дуже реальною загрозою для існування своїх бізнесів. Але насправді криза чи рецесія - далеко не єдиний виклик, який постає перед бізнесом... І сьогодні ми є свідками того, як змінюється стилістика українського бізнесу, як змінюються розуміння і підходи. Мабуть, до кризи цю книгу прочитало б невелике коло людей бізнесу. Натомість сьогодні, я вважаю, є велика потреба в такому дискурсі, і ця книга матиме в Україні неабиякий успіх"
Віталій Антонов, президент "Концерну Галнафтогаз"

"Ця книга дуже потрібна саме тій частині українського бізнес-середовища, яке має наміри розвивати свій бізнес в перспективі не лише року-двох, а реалізовувати амбітні, яскраві та проривні проекти та капіталізовувати свій бізнес в довгій перспективі"
Софія Опацька, директор Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS)

Ви можете прочитати рецензію Софії Опацької, директора LvBS на книгу у «&.СТРАТЕГИИ», а також ознайомитися з англомовним виданням та відгуками до нього на сторінці видавця книги Oliver Wyman.

Що є  в українському перекладі, чого нема в оригіналі?
На прохання LvBS, Адріан Сливоцький написав спеціальну передмову до українського читача, яка опублікована в українському перекладі книги "The Upside".

Вартість книги - 200 грн

З питань замовлення книжки звертайтеся до:
Ірина Максимович,
b_school@lvbs.com.ua 
тел.: +38 (032) 240 99 59
         +38 (098) 350 35 56