У рамках національної конференції "Intro 2011: проривні інновації", організатором якої виступила Львівська бізнес-школа УКУ, було представлено переклад книги автором «Ефект Медичі. Інноваційні відкриття на перетині ідей, концепцій та культур» з серії Harvard Business Publishing через відео-зв'язок. Світовий бестселер з питань інновацій був спеціально вибраний та перекладений LvBS для українського читача. У своїй книзі, перекладеній на 17 мов світу, Франс Йохансон веде нас по шляху створення інновацій на перетині ідей та світоглядів.  
 
Багатогалузева дослідницька група робить відкриття, у який спосіб можна читати думки мавпи. Шеф-кухар змішує несподівані складники, як от морські їжаки та льодяники, і змінює світ професійного кухарства. Інженер запозичує відомості про поведінку мурах-фуражирів, щоб розробити маршрути розвідки для безпілотних літальних апаратів в зонах воєнних дій.
 
Всі ці новатори демонструють нам не просто інноваційну природу своїх відкриттів, але й те, яким чином вони дійшли до них. На думку Франса Йохансона ці новатори ставши на Перетин - місце, де зустрічаються і зіштовхуються ідеї з різних галузей та культур - змінюють світ. А це в результаті дає іскру, стається вибух нових неймовірних відкриттів.
 
Йохансон називає таке генерування нових ідей "Ефектом Медичі", маючи на увазі неймовірний вибух креативності, до якого спричинилася сім'я банкірів Медичі в Італії за часів відродження. В цій захопливій книзі він відкриває, як ми можемо знайти перетини у власному житті та перетворити ідеї у революційні інновації. Йохансон показує, яким чином три рушійні сили - рух людей, збіжність наукових дисциплін та стрімка комп'ютеризація - збільшують кількість та типи перетинів, що стають доступними для нас.


Книга "Ефект Медичі" побудована на численних яскравих історіях про перетини у різних галузях, як от бізнес, наука, мистецтво та політика. З численних прикладів - від чоловіка, який сам, без сторонньої допомоги, створив першу писемну мову племені черокі та навчив цієї писемності інших, до групи, яка зламала німецький шифр "Енігма" під час ІІ Світової війни - читачі дізнаються як:
- зруйнувати асоціативні бар'єри і поглянути на проблеми по-новому;
- у випадковий спосіб, проте цілеспрямовано, поєднувати різні концепції;
- перейти від знайомого оточення та діяльності до невідомого;
- діяти, незважаючи на поразки, задля втілення ідей Перетину.

Що Ви можете почерпнути в рок-музиці, поведінці комах, іноземній практиці ведення бізнесу чи в структурі метеориту? Цього Ви ніколи не дізнаєтеся, допоки не станете на Перетин. Коли Ви там, Ви можете зробити відкриття, яке змінить світ.

Відгуки про книгу
"Україна, яка сама знаходиться на перетині ідей, концепцій і культур, змушена зараз переходити від наголосу на "Made in Ukraine" до "Designed in Ukraine". "Ефект Медичі" є дуже корисною книгою для того, щоб успішніше продумати й організувати цей нелегкий перехід"
Павло Шеремета, Президент і старший консультант MBOSI, член Дорадчої Ради Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS)

"Книга "Ефект Медичі" повинна поповнити бібліотеку кожного підприємця. Потрібно працювати не тяжко, а розумно... Книга наповнена яскравими прикладами народження ідей, їх розвитку аж до практичного застосування"
Тарас Кицмей, президент корпорації SoftServe ,Inc.

"Для багатьох українських компаній, які ще перебувають на ранній стадії свого розвитку та зростання, вміння генерувати інноваційні ідеї, а головне - впроваджувати та монетизовувати - може позитивно змінити їхню траєкторію руху"
Софія Опацька, директор Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS)

"Ефект Медичі" - це одна з найпроникливіших книг про управління інноваціями, які я коли-небудь читав. Її твердження, що революційні ідеї виникають на незвіданих перетинах, є базовим принципом творчості, яким мають керуватися винахідники у кожній галузі"
Клейтон М.Крістенсен, професор з бізнес-адміністрування за програмою Фонду Роберта та Анни Чізік, Гарвардська бізнес-школа

"Якщо поглянути на дослідження Марса через призму "Ефекту Медичі", я бачу шляхи, які раніше були невидимі, і можливості, які ми повинні вивчити. Будь-яка книга, що має такий вплив на кожного, є значно більше ніж просто "добра для читання". Сплячий, прокинься!"
Д-р Джейм В.Гарвін, провідний науковець, Програма НАСА з дослідження Марсу

"Ефект Медичі" - це сміливе і оригінальне дослідження предмету, який зазвичай вважається таким, що не піддається аналізу, - природа креативності та інновацій"
Том Фрестон, Голова правління та виконавчий директор, MTV Networks

"Різноманіття ідей та досвіду породжує неймовірний результат - винахід. В "Ефекті Медичі" Йохансон представив нам це просте поняття у спосіб розважальний, інформаційний і дуже цінний. Киньте те, чим зараз займаєтеся, і прочитайте її!"
Д-р Джіл Амеліо, інженер-технолог, винахідник та корпоративний лідер, колишній Голова правління та виконавчий директор, Apple Computer

"Це дивовижна історія, добре викладена і цікава. Більше того, це революційний прорив у способі мислення, який може активувати креативність тих, які витратять час, щоб прочитати її та чогось навчитися. Час для "Ефекту Медичі", мабуть, найкращий"
Гарі Мур, старший віце-президент, департамент передових послуг, Cisco Systems, Inc.

Вартість книги - 200 грн

З питань замовлення книжки звертайтеся до:
Ірина Максимович,
b_school@lvbs.com.ua 
тел.: +38 (032) 240 99 59
         +38 (098) 350 35 56