Програма для партнерів юридичного бізнесу

Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) започатковує програму, спеціально розроблену під актуальні потреби партнерів юридичних компаній. Курс спрямований на отримання практичних знань та навиків, необхідних для досягнення конкретного результату. Він допоможе перейти від інтуїтивних практик управління бізнесом до передових інструментів стратегічного планування та менеджменту.

Програма для партнерів юридичного бізнесу

 

Під час курсу партнери дізнаються про класифікацію типів та підходів до визначення бізнес-стратегій, про обов’язкові та другорядні маркетингові інструменти та розподіл маркетингових функцій, про формування бюджетів, а також управління персоналом. Також освоять фінансову термінологію, навчаться аналізувати показники і приймати управлінські рішення.

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ

Кому варто податися на навчання?

  • Партнерам юридичних компаній
  • Виконавчим директорам юридичних компаній
  • Юристам, що є потенційними партнерами (за умовами рекомендації партнерів компанії).

Старт програми: 3 листопада
Тривалість програми: 4 місяці
Місто: Львів

Вартість програми на умовах ранньої реєстрації – 18 000 грн (без ПДВ).

ПРОГРАМА

Модуль 1. Стратегія: вибір з альтернатив чи безальтернативний вибір

У модулі: Вибір стратегії власної фірми. Стратегічне планування: міфи і реалії. Вибір спеціалізації та формування практик фірми. Генерування нового бізнесу. Відкриття нових практик, запуск нових продуктів, географічна експансія. Структурування ефективного партнерства в сучасних умовах. «Партнерська формула». Сучасні моделі структурування партнерства: зовнішні та внутрішні.

Тривалість – 2 дні: четвер-п’ятниця (10:00-18:00)

Модуль 2. Юридичний маркетинг: розкіш чи засіб переживання

У модулі:
Формулювання маркетингових продуктів та визначення релевантних маркетингових інструментів: must have та nice to have. Формування маркетингового бюджету. Позиціонування на ринку. Бренд платформа та зворотня сторона «топового» юридичного бренду. Юридичні асоціації. Комерційні пропозиції. Cross-selling і комунікації.

Тривалість – 2 дні: п’ятниця - субота (10:00-18:00)

Модуль 3. Фінанси для партнерів

У модулі: Цілі фінансів з точки зору юридичної компанії. Взаємозв’язок фінансової і юридичної термінологій. Кейс «Walt Disney Production». Оцінка вартості компанії. Основні фінансові показники: показники ліквідності, оборотності, структури капіталу, прибутку, ринкової вартості, коефіцієнти фондоємності, фондовіддачі і їх взаємозв’язок з рентабельністю підприємства. Бенчмаркинг фінансових показників. Модель Дюпона. Кейс «Pops Recycling». Управлінські рішення на основі маржинального прибутку.

Тривалість – 2 дні

Модуль 4. Команда. Управління талантами 360° в умовах нової реальності.

Глобальні тренди в формуванні ефективної команди та управлінні талантами. Як створити бренд компанії, в яку закохуються співробітники і кандидати. Професійний розвиток команди нового покоління через культуру інноваційності і відкритості. Інструменти мотивації. Заробітна плата за межами мотиваційної системи. Командна робота. Постановка цілей - задачі партнера. Питання відповідальності і самостійності в команді. HR стратегія- де починається і закінчується відповідальність партнера.

Тривалість - 2 дні (10:00-18:00)

Викладачі:

Ірина Нікітіна, консультант зі стратегії та розвитку. Співпрацю з юридичним ринком Ірина почала в 2004 році як виконавчий директорs Асоціації правників України (2004-2007), виконавчий директор провідних національних юридичних фірм Magisters та Єгоров, Пугінський, Афанасьєв і партнери (2008-2012). Спільно з партнерами національних юридичних фірм викладає курс «Управління юридичною практикою» для магістрів юридичного факультету Вищої Школи Економіки (Москва) і Київського національного університету ім. Т. Шевченка (Київ). Автор монографії про внутрішню кухню юрбіза «Здравствуйте, я хочу быть партнером!».Закінчила з відзнакою Національний технічний університету України «Київський політехнічний інститут»; аспірантуру НТУУ «КПІ» (Київ, Україна) та Technische Universitaet Berg-Academie Freiberg (Німеччина); пройшла курс з психології організацій у Інституті розвиваючого транзакційного аналізу (Великобританія).

Ірина Хімчак. Очолює напрямок розвитку бізнесу в юридичній фірмі Redcliffe Partners. Має більше дев’яти років досвіду роботи в сферах маркетингу, розвитку бізнесу та комунікації у секторах B2B і професійних послуг. Побудувала кар'єру та набула професійного досвіду у сфері корпоративних комунікацій та зв’язків із громадськістю  у провідних українських та міжнародних юридичних фірмах, зокрема Redcliffe Partners, Clifford Chance, Sayenko Kharenko і Magisters (EPAP). Попередній досвід пані Химчак також включає роботу у сфері комунікацій у міжнародних компаніях та організаціях, зокрема Booz Allen Hamilton, Development Alternatives Inc та Організації Об'єднаних Націй. Протягом трьох років поспіль очолювала рейтинг спеціалістів з розвитку бізнесу на ринку юридичних послуг України за версією видавництва Юридична Практика. Також за версією рейтингу Marketing Media Review 2015 Ірина серед 50 кращих менеджерів з комунікацій в Україні.

Михайло Колісник. К.е.н., доцент, партнер Інституту стратегій «Inspira», управляючий партнер фірми «FINART Smart Solutions», професор фінансів. Сертифікований торговець цінними паперами. Закінчив інженерно-економічний факультет Львівської політехніки. Після захисту дисертації та стажування у Вейнському Державному Університеті (Детройт, США), Копенгагенській бізнес-школі, стажувався у консалтинговій фірмі “Данськ Менеджмент Форум” (Копенгаген, Данія), пройшов ряд стажувань в провідних бізнес-школах Словенії (IMTA, IEDC), Голандії (Maastricht University). Зараз Михайло працює як фінансовий консультант у міжнародних проектах та викладає курси фінансового менеджменту, інвестиційного менеджменту управлінського та фінансового обліку. Впродовж трьох років був членом наглядової ради банку „Пекао (Україна), був членом наглядових рад ряду вітчизняних компаній. Михайло Колісник є автором більш ніж 100 статей у галузі фінансів та стратегічного менеджменту та очолював з 2008 по 2010 рр. Києво-Могилянську бізнес-школу (KMBS).

Наталія Кадя. Має більше 17 років досвіду в бізнесі. Понад 6 років очолює провідну юридичну фірму  Марченко Даневич, організувала злиття двох компаній.  Будучи HR директором інвестиційної компанії, успішно реалізувала стратегію злиття двох регіональних підрозділів з єдиним центром управління в Києві. 2004-2008 рр.  HR директор представництва бельгійської компанії Materialise в Україні. За 4 роки роботи представництва під керівництвом Наталі команда київського офісу збільшилась в 10 разів до 270 співробітників і була визнана найкращим роботодавцем серед IT компаній Києва. Наталя - сертифікований коуч (Erickson University International (ICF), тренер і автор навчальних програм із організаційного розвитку. Автор статей  та практичних матеріалів для видань Новое Время, EBA, WOMO, Liga, а також низки профільних HR видань.  З 2010 р. – консультант із організаційного розвитку, лідерства і управління персоналом. 

КОНТАКТНА ОСОБА

 Мар'яна Паньків, mpankiv@lvbs.com.ua, +38 067 675 66 08

ПартнерАсоціація правників України