Бізнес до бізнесу: що спільного в шоколадних цукерок і успішного маркетингу?

20 Гру 2017

«Маркетингу не можливо навчити, але можливо навчитись, і, в першу чергу, через розгляд «живих кейсів», – каже викладачка Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) Олена Мальцева. Саме тому частину курсу зі стратегічного маркетингу учасники програми Кey Executive MBA вивчали у «Львівській майстерні шоколаду», засновницею якої є випускниця тієї ж програми Наталія Дубова.

dub

На фото Наталія Дубова

За словами викладачки Олени Мальцевої, яка має досвід роботи на посаді директора з маркетингу та запуску з нуля ефективних бізнес-проектів, «Львівська майстерня шоколаду» для курсу «Стратегічний маркетинг» була цікавим кейсом з аналізу впливу змін у зовнішньому контексті на прийняття рішень у продуктовій та ціновій політиці. Також цей приклад дав розуміння складності масштабування бізнесу і вибору правильних підходів.

sh

На фото Олена Мальцева

sh

«Маркетингу не можливо навчити, але можливо навчитись, і, в першу чергу, через розгляд «живих кейсів». Розмірковуючи над викликами, які стоять перед конкретною компанією, кожен учасник має можливість проаналізувати схожість та відмінність ситуацій, оцінити власні рішення та підходи у порівнянні з рішеннями інших управлінців», – пояснює викладачка.

Більше того, засновниця «Львівської майстерні шоколаду» Наталія Дубова також навчалася на програмі Кey Executive MBA у Львівській бізнес-школі УКУ, і знає, який досвід насправді корисний новим учасникам. «Це була чудова нагода розповісти про справу свого життя, почути відгуки, у розмовах з учасниками можна зловити нові ідеї та подивитись на бізнес очима інших активних людей. Як випускнику, хотілося показати і дати можливість відчути себе у спільноті однодумців, куди вони можуть звертатись за порадами, отримати підтримку та сміливо ділитися досвідом», – розповідає Наталія.

sh

Засновниця «Львівської майстерні шоколаду» щиро ділилася власними висновками щодо успішних та невдалих проектів і їх реалізацією з колегами-бізнесменами. Наталія Дубова каже, що її компанія на стадії розвитку, а навчання на програмі Кey Executive MBA дало змогу побачити широкі можливості і нові напрямки, які варто розвивати у собі і в компанії, та дало безліч нових контактів, які відіграють важливу роль у цьому.

Всі отримані на навчанні навики Наталія комплексно втілює й зараз для розвитку власної справи.

sh

Довідка. У 2009 р. у Львові відбулось відкриття найсолодшого закладу міста – «Львівської майстерні шоколаду». З моменту відкриття він залишається одним з найпопулярніших і найвідвідуваніших місць туристичного Львова.

Створення ексклюзивних цукерок розпочалось з ідеї подружжя Наталії та Володимира Дубових, які для втілення своєї мрії приклали чимало зусиль. З 2009 року виробництво шоколаду невпинно розширювалось. На сьогодні асортимент цукерок налічує більше 60 видів різноманітних марципанових, горіхових, трюфельних, пралінових, шоколадно-карамельних та шоколадно-кремових цукерок. Завдяки франшизі, «Львівська майстерня шоколаду» з’явилася у багатьох інших містах.