Як стати рок-зіркою презентацій: 6 практичних порад від Романа Зінченка

Вміння проводити публічні виступи, презентації та самопрезентації зараз незамінні для кожного, особливо для business people. Ми підготували для вас корисні поради від чудового спікера, викладача Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) та засновника Greencubator Романа Зінченка.

rz

  • Презентація  – це не тексти і не графіки, а спосіб взаємодії з аудиторією. Презентація є продовженням вас, вашим підсиленням.
  • Кожна презентація має на меті запуск певної дії (прийняття рішення, затвердження дизайну, продаж, купівля, допомога дітям). Комунікації, які не запускають дію – є беззмістовними.
  • Нам треба працювати не зі слайдами, а з людьми, які нас слухають. Таким чином ми знімаємо стереотипи, налаштовуємо контакт.

Читайте також: Наталія Кадя. 10 безцінних компетенцій майбутнього

  • Коли ви працюєте із презентацією, подумайте «Who is the boss on this scene?». Босом маєте бути ви, а не ваші слайди.
  • Ви – не ваша аудиторія. Ви повинні працювати із обмеженнями/стереотипами своєї аудиторії, а не зі своїми.
  • Профі мають вести себе професійно. Якщо вони використовують свій жаргон, є ризик, що вас ніхто не розуміє. Варто побудувати місток розуміння. Ми маємо бути перекладачами. Ще раз наголошую: аудиторія – це не ми, не спікери.

Довідка. Роман Зінченко – ентузіаст енергетичних інновацій та «зелених» стартапів, консультант з комунікацій і уже 5 років він просуває підприємницькі можливості та соціальні інновації, які відкривають відновлювана енергетика, сталий розвиток та енергоефективність. Роман очолює мережу «Greencubator», а як консультант з комунікацій та презентаційного мистецтва, також веде напрямок підготовки доповідачів конференції TEDxKyiv. Цьому передувала тривала робота в PR-індустрії, практика інвестиційного PR та фінансових комунікацій і супровід угод із залучення капіталу провідних українських інвестиційних банків. Він також веде приватну комунікаційну практику та є гостьовим лектором Київської школи економіки (KSE). Навчався на програмі «Executive Leadership Program» в Aspen Institute.

Читайте також: Щирість, нові формати та почуття гумору. Без чого не вижити у PR?