Зустріч Спільноти «Стратегія бренду та Фотосепаратор:)»

Львівська бізнес-школа УКУ з приємністю запрошує учасників Спільноти LvBS на розгляд кейсу з Ігорем Гутом.

Тема: «Стратегія бренду та Фотосепаратор:)».
Розгляд кейсу на прикладі бренду Ярмарка (Росія, виробник круп, працюють у 20-ти країнах світу).

Основні питання кейсу:
- стратегічне позиціонування
- архітектура бренду
- довгострокова стратегія розвитку 
 
Це цікавий та актуальний кейс. Компанія тонула в занадто широкому асортименті, був повний безлад з брендингом компанії, але головна проблема полягала у поєднанні унікальної колекції зі стандартним асортиментом під одним ім'ям - Ярмарка.
Було знайдено цікаве рішення, на якому можуть зможуть повчитися всі, хто розвиває свої бренди.
 
Ігор Гут
Президент Українського бізнес-клубу «Develop Your Business». Викладач-практик стратегічного маркетингу. Член Дорадчої  Ради ( BROCARD-Ukraine, Ярмарка (Росія), ALMAZ jewellery, GRINVIS). 2003-2010 директор з маркетингу та стратегічного розвитку BROCARD-Ukraine.1996-2003 ТЕМDЕ-Ukraine, НТК. Успішні проекти: развиток бренду BROCARD (лідер парфюмерного ринку України);запуск шведського проекту DYB в Україні, створення DYB Business Club; ребрендинг и концепція мережі  ALMAZ jewellery;ребрендинг и довготермінова стратегія стратегія бренду  ЯРМАРКА (Росія, представлений в 17 країнах світу). Колумніст Forbes Україна. Автор и ведучий блогу «ЛЮДИ ДЕЛА» на platfor.ma.  Член експертної ради Українського форуму маркетинг-директорів. Участник Nestor Group (розробка візії та місії  України). 
 

Дата проведення: 10 квітня
Місце проведення: 202 авд., вул.Хуторівка 35а.

Кількість місць обмежена

З питань реєстрації звертатися до Анастасії Гірняк: 
ahirnyak@lvbs.com.ua , +38-067-6731876