10 квітня у Києві відбудеться конференція "Феномен попиту: як стати провидцем бажань споживача"

10 квітня в м. Києві в готелі Radisson Blu відбудеться конференція "Феномен попиту: як стати провидцем бажань споживача" з Адріаном Сливоцьким у ролі Key note speaker. 

Основною темою обговорень буде, звичайно ж, мистецтво творення попиту, а також, Андріан Сливоцький дасть відповіді на наступні запитання:

  • Як деяким компаніям, не зважаючи на кризу, вдається не тільки завоювати попит, а захопити людей?
  • Попит часто створюють люди особливої породи, які володіють унікальним мисленням і здатністю діяти. Які навички варто в них перейняти?
  • Яким є магнетичний продукт, з якого починається новий попит?

Під час конференції відбудеться також дискусія за круглим столом за участі:
1. Володимира Лавренчука, голови правління ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»
2. Дмитра Шимківа, генерального директора «Майкрософт Україна»
3. Юрія Логуша, проректор зі стратегії і програмного розвитку Українського Католицького Університету.

На сьогодні бізнес отримує сигнали про можливість настання нового етапу кризи. Проте багато людей вже зробили висновки, що криза може стати нагодою для сильних не лише втриматися на ринку, а й наростити потенціал. Експерти Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) зазначають, що: «Попри все, не варто чекати і «сидіти» на власній оригінальній бізнес-стратегії, а потрібно шукати себе».

Окремим компаніям вдалося знайти ті механізми, які сьогодні змушують нас більш емоційно їх сприймати. Як їм це вдалося? В цьому полягає таємниця створення попиту.

Відомі бізнес-мислителі запропонують вам радикально новий підхід до аналізу попиту, використовуючи практичні приклади, який буде цікавим в першу чергу для бізнес-спільноти, а також для громадських активістів, урядовців, директорів неприбуткових організацій.

Довідка:
10-12 квітня 2013 на запрошення LvBS Україну відвідає Адріан Сливоцький, член Дорадчої ради LvBS, один з найвизначніших фахівців сучасного менеджменту, автор світових бестселерів з питань стратегічного управління, партнер компанії Oliver Wyman, увійшов до п'ятдесяти світових бізнес-мислителів, а також у топ 25 бізнес-консультантів. Минулого року Адріан Сливоцький видав свій черговий бестселлер "Demand: Creating What People Love Before They Know They Want It". Українською мовою книгу видала Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) під заголовком "Мистецтво творення попиту: як передбачати прагнення покупців".

Умови участі в конференції:
при реєстрації до 15 березня - 2 500 грн. (без ПДВ)
                     після 15 березня - 3 000 грн. (без ПДВ)

З питань реєстрації звертатися до Анастасії Гірняк: 
ahirnyak@lvbs.com.ua , +38-067-6731876
або до Остапа Луцишина:
olutsyshyn@lvbs.com.ua , +38-067-6731876

Генеральний партнер:

Стратегічний партнер:

 
Комунікаційний партнер:


Інформаційні партнери: