Як управляти організацією, чому важливий маркетинг та бізнес-етика, − модуль для інноваторів

Майстер-клас від провідного мислителя світу Адріана Сливоцького, нові курси, цікаві зустрічі та робота над власними проектами: 9-12 квітня на Програмі з інновацій та підприємництва відбувся шостий навчальний модуль.

Головним акцентом цього модуля став курс «Організаційний розвиток» від Алли Георгіаді та Джона Конбере, експертами з організаційного навчання та розвитку (університет св. Томаса, США). Учасники обговорювали з фахівцями процес комунікації в компаніях, як вирішувати конфлікти, давати зворотній зв'язок (feedback) працівникам, різні способи управління компанією, а також як формувати корпоративну культуру. Вчились інтерактивно: у форматі обговорень, праці в групах та поодинці.

Ігор Гут, експерт з маркетингу і бізнес стратегії читав учасникам другого набору MS in Innovations and Entrepreneurship курс «Створення споживчої цінності та маркетинг інновацій». Він зокрема акцентував на жорстких правилах бізнесу: «Якщо у Вас немає характеру, то інновації не допоможуть!», − наголосив Ігор Гут. 

Так, Владислав Журавель, учасник Програми коментує: «Найбільше цього модуля мені сподобався курс маркетингу з Ігорем Гутом, дуже багато корисної інформації почерпнув для себе. Обов’язково використовуватиму інструменти, які він пропонував, у роботі над своїм проектом».

На перервах учасники обговорювали суспільно-політичну ситуацію в Україні та тестували свої проекти.

Особливим і непересічним моментом модуля став майстер-класом «Бізнес-етика та історія» від Андріана Сливоцького, одного з найвідоміших бізнес-мислителів світу. Говорили про бізнес-етику на прикладах Джона Рокфеллера, Генрі Форда та Ендрю Карнегі. Тепер учасники працюватимуть над аналізом бізнес-стратегій цих бізнесменів.

Ще однією цікавою зустріччю став майстер-клас «Міжкультурні особливості та їх вплив на бізнес-комунікації» з Манмітом Сігхом, венчурним партнером на New Access Capital, викладачем Шанхайської бізнес-школи EMLYON та MS in Technology Management. Учасники зустрічі говорили про культурні стереотипи, як вони впливають на ведення бізнесу і як можна ці стереотипи ламати.

Під час модуля молоді інноватори також аналізували стратегії просування своїх бізнес-проектів через соціальні мережі з Отаром Довженком, журналістом, медіаекспертом, викладачем Школи журналістики УКУ, та опрацьовували статистичні дані своїх досліджень з Іриною Симовоник, к. ф.м.н.

Окрім того, майбутні підприємці вчились прораховувати фінансові ризики і прибутки з Любомиром Тарновським, фінансовим директором УКУ та обговорювали етичні пропозиції сучасного ринку в рамках курсу «Сила морального бачення» з Володимиром Турчиновським, директор Міжнародного інституту етики та проблем сучасності.

Травневий модуль вже близько, тож учасники інтенсивно працюють самостійно над домашнім читанням і над втіленням своїх проектів.