MarkStrat у LvBS

Львівська бізнес-школа УКУ запрошує управлінські команди взяти участь у практичній навчальній програмі для вивчення інструментів маркетингу, стратегії поведінки на ринку та конкуренції у формі бізнес-симуляції MarkStrat. MarkStrat - це бізнес-гра, що за оцінками Financial Times є світовим лідером серед бізнес-симуляцій. Бізнес-гра розроблена професорами Jean-Claude Larreche та Hubert Gatignon провідної європейської бізнес-школи INSEAD в співпраці з консалтинговою компанією STRATX. 25 з 30 топ-бізнес-шкіл світу використовують MarkStrat на своїх програмах вже більше 30 років. Вона дозволяє її учасникам відточити навички їх стратегічного мислення та планування, застосувати попередньо набуті знання та протестувати реальні стратегії отримавши досвід у безризиковому просторі. 

Бізнес-симуляція MarkStrat дозволяє учасникам:
- отримати практичний досвід роботи у конкурентному середовищі (можливість вчитися на помилках)
- навчитись та закріпити на практиці навички стратегічного мислення і планування
- застосовувати стратегічні концепції і запроваджувати реальні стратегії в змодельованому конкурентному просторі

Учасники програми будуть мати унікальну можливість не лише працювати на існуючому високо­­-конкурентному ринку, а й спробувати свої сили при розробці та запуску повністю інноваційних продуктів на ринку, що тільки формується (Blue Ocean Strategy).

Бізнес-симуляція MarkStrat ефективно розвиває та практично відпрацьовує такі управлінські та маркетингові навички:
- моніторинг та аналіз ринкової ситуації, дій конкурентів
- довгострокове стратегічне планування та розробка конкурентної стратегії
- розробка та впровадження стратегії управління портфелем брендів – від ініціювання (ідеї), через розробку (R&D) до випуску на ринок та просування своїх брендів (4P=4С)
- планування і виконання маркетингового бюджету
- гнучке адаптування маркетингових ініціатив до внутрішніх бізнес-процесів у компанії (виробництво, склади, відділи продаж та дистрибуції, фінансування проектів кредитними установами тощо)
- формування як загального погляду на бізнес у цілому (взаємодія із директоратом компанії), так і детального на конкретний бренд, включаючи аналіз KPI окремого бренду.

Команда:
MarkStrat є ефективним у розвитку в учасників лідерських навичок, збагачує їх досвідом командної роботи, сприяє ефективному веденню дискусій.  Бізнес-симуляція побудована у повній відповідності до реалій – успіху досягають тільки ті компанії та лідери, що краще від інших здатні:
- сформувати чітке бачення майбутнього
- забезпечити стимулюючу до змін та відкритого спілкування культуру компанії
- культивувати атмосферу толерантності до невдач, розуміти переваги та недоліки як себе, так і інших учасників
- налагодити та підтримувати взаємозв’язок між усіма бізнес-підрозділами компанії
- знаходитись у постійному пошуку та аналізі нових можливостей

Що виділяє MarkStrat серед інших бізнес-симуляцій:
- реальне занурення у конкурентне середовище. Команди знаходяться в прямій конкуренції одна з одною
- використання загально визнаних маркетингових методів та підходів до ведення бізнесу. Математична модель MarkStrat регулярно оновлюється у відповідності до змін світової ринкової економіки
- основний акцент MarkStrat - формування вмінь працювати із стратегічними перспективами
- команди мають розробити та впровадити стратегію на декілька років, маючи можливість (на відміну від реальності) відразу побачити та оцінити результат
- формування комплексних знань та навичок. Учасникам для досягнення успіху в симуляції необхідно буде знайти спосіб оптимального застосування знань у різних областях: фінанси, маркетинг, операційний менеджмент, управління людьми
- за короткий час (3 дні) учасники будуть працювати з брендом на усіх етапах його життєвого циклу
- в кінці MarkStrat учасники будуть краще розуміти взаємодію різних аспектів бізнесу, таких як: 

  • формування унікальних власних конкурентних переваг
  • взаємовідношення між долею ринку і прибутковістю
  • ефект накопичення досвіду на основі зворотнього зв’язку від клієнтів
  • розподіл ресурсів (фінансових, трудових, виробничих)
  • бар’єри/можливості/час виходу на ринок
  • досвід виходу на ринок, якого не існувало раніше

Вимоги до учасників:
- менеджери середньої та вищої керівної ланки (крос-функціональні команди вітаються!)
- наявність мінімум двох ноутбуків на команду з встановленою програмою бізнес-симуляції MarkStrat
- володіння англійською мовою – бажане. Учасники отримують пояснення і підтримку коучів для зняття мовного питання

Коментарі учасників про досвід бізнес-симуляції MarkStrat:
Юрій Самець, Ощадбанк
Основний результат для мене від MarkStrat – розширення горизонтів планування.  
Початок гри нагадує гасіння пожеж, які точково виникають у різних аспектах процесу. Аналіз по підсумкових цифрах на екрані та дія у відповідь по факту. Робота з конкурентами шляхом наслідування і виправлення власних помилок з огляду на досягнення опонентів. Ринок дуже динамічний, хронічний брак часу, дезорієнтація і стрес. Кожний зроблений крок детально аналізується модераторами, вказуються помилки і даються поради.   Технічні питання опановуються швидко і тоді настає справжня конкурентна боротьба.
Базовим завданням в процесі гри є складання стратегічного графіка дій для розробки, виробництва та реалізації власної продукції. Як в умовах невизначеності можна планувати на 3 роки? Відповідь в тому, що конкуренти живуть в такому ж світі, ви в однакових умовах. Аналіз ринку, знання тенденцій, чітке розуміння сегменту своїх клієнтів, правильне позиціонування та вибір потрібних каналів збуту, а також обов’язково частка ризику – це комплекс вітамінів для успішного проходження гри. Важливу роль грає команда. Розподіл обов’язків та вироблення спільної позиції в результаті -  є вирішальними факторами. Свідченням ефекту від проходження курсу, окрім задоволення від зайнятої частки ринку, є наявність ідей про подальший розвиток створеної компанії.  

Ірина Дмитерко, практикуючий фінансист
Бізнес-симуляція MarkStrat - це найбільш захоплююча стратегічна гра за правилами реального ринку.
Унікальна можливість лідерам спробувати свої управлінські вміння в безризиковому просторі та без наслідків для власного гаманця. Це було занурення у середовище, де необхідно домовлятись з командою та вибирати єдину стратегію для розвитку компанії, відчувати конкурентну боротьбу за клієнта як на існуючому, так і на новому ринках. Отримала можливість за короткий час випробувати свої вміння в нетипових для себе умовах, аналізувати та розуміти потреби покупців, розробляти та модифікувати продукти, а також, спостерігати, як впливають витрати на рекламу та "стимулювання" продавців на результати продажів. Цінним досвідом було доводити інвестору ідею та бізнес-модель для отримання додаткового капіталу. Найбільше вражає можливість миттєво бачити реакцію ринку, яка не завжди відповідала стратегії команди і шукати можливості зміни для збільшення долі ринку. Бізнес-симуляція значно розширила мої знання про ринок та її гравців, надала більш глобального розуміння і, впевнена, що в майбутньому, зменшить втрати через помилки, які вже вдалось випробувати. А також, це неймовірно азартне проведення часу з однодумцями. 

Дата: 5-7 червня
Місце: Львівська бізнес-школа УКУ (вул.Хуторівка 35а)
Вартість для команди з 4 учасників:
при реєстрації до 16 травня - 23500 гривень
при реєстрації до 23 травня - 25500 гривень
Для компаній-учасників Спільноти знижка 10%.

За детальнішою інформацією звертайтесь до Остапа Луцишина:
olutsyshyn@lvbs.com.ua
067 673 18 76