Майстер-клас Ваче Давтяна «Переговори в кайф»

Ми проводимо переговори щодня. З колегами, клієнтами і партнерами. Під час переговорів часто ми намагаємось «втюхати» свої ідеї, продукти і послуги. Результат зазвичай не тішить. Наші партнери відчувають, що ми думаємо тільки про себе, і кажуть «ні». Виникає розчарування і стрес в обох сторін.

Запрошуємо Вас 28 квітня у LvBS на майстер-клас Ваче Давтяна «Переговори в кайф».

Майстер-клас складатиметься із двох сесій.
Час проведення: 17:15-20:30 (15 хв. перерва).
Місце проведення −
Львівська бізнес-школа УКУ, вул. Козельницька 2а.

Ви дізнаєтесь:
- як створити місток довіри на переговорах
- як правильно підготуватись до переговорів
- як зрозуміти істинні потреби клієнта
- як знайти win-win рішення і зробити пропозицію, від якої неможливо відмовитися.
- як підтримувати стосунки з клієнтами, отримати бажаний результат і задоволення від процесу переговорів

Хочете розглянути на майстер-класі Ваш кейс, напишіть про свою ситуацію у переговорах на скриньку v.davtian@leaderway.biz

Реєстрація закрита
Опісля Вам прийде підтвердження реєстрації.

Ваче Давтян − підприємець з 22-літнім досвідом​ ведення переговорів. Професійний бізнес-тренер. Лідер компаній «Промкабель Електрика», «Пан Електро» та «LeaderWay». Місія Ваче – допомогти лідерам стати успішними і щасливими

У 1993 році з 180 доларами в кишені Ваче переїхав з Вірменії в Україну з дружиною та маленькою донечкою. Тут заснував свій бізнес.

«Кожного разу я іду на переговори з питанням: “Чим я можу бути корисним”. Допомагаю клієнтам вирішити їхні проблеми або раджу тих, хто може допомогти».

Історія одних із тисяч моїх переговорів:

У 2007 році в Києві планувалось будівництво великого торгівельного центру. Проводили тендер серед 12 компаній. У всіх були стандартні презентації про себе. Ми були передостанніми. Презентувати відмовились. Почали задавати питання про їхні бажання, потреби, негативний досвід, очікувані результати. Через 15 хвилин представник клієнта сказав: «Ми будемо працювати з вами». Клієнт відчув, що для нас справді важливо допомогти, а не «продати». Зрозуміти його потреби і запропонувати взаємовигідне рішення.