LvBS виступить партнером Форуму маркетинг-директорів: як бізнесу відповісти на виклики-2014

5-6 червня в столичному «Гольф Центрі» відбудеться VII Український форум маркетинг-директорів. Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) виступає партнером цьєї події.

Український форум маркетинг-директорів – це щорічна зустріч, на якій маркетингова спільнота аналізує найкращі практичні рішення та виклики у сфері маркетингу, розглядає бізнесові горизонти й цінності, генерує ідеї. Саме тому форум визнано майданчиком, на якому гартується і розвивається український маркетинг.

Програма ФОРУМУ
СТРИЖНЕВА ТЕМА 2014 року «Стратегічний маркетинг та бізнес-модель, або Як повернутися до росту». Предметом обговорення стануть близькі та середні перспективи українського бізнесу, стійкі бізнес-моделі та риси нового українського споживача. А також стратегії, які допоможуть побороти кризу з мінімальними втратами й швидко повернутися до росту.

Серед доповідачів цієї секції:

ІНШІ ТЕМИ
«Ефективні стратегії на споживчих ринках, що переживають спад». Чи може компанія бути успішною на ринку, який зазнає падіння? Як невеликому локальному бренду перемогти міжнародну корпорацію? На форумі спікери розкажуть, як різні компанії ведуть асортиментну політику й розширюються регіонально, як партизанські методи допомагають продавати більше, як зупинити спад у споживанні, і висвітлять багато інших актуальних питань.

Виступи:

  • Для чого потрібен бренд компанії на b2b-ринку, де всі одне одного знають? Олег Шуляк, власник компанії «Дальнобой»  (Київ, Україна).
  • Як «Мівіна» подолала імідж нездорової категорії та бар’єри споживання. Роман Янович, груп- бренд-менеджер ТМ «МІВІНА» (Київ, Україна).
  • Як спонсорство, використання потужного споживацького тренда натуральності та знання споживача допомогли бренду «Приправка» досягнути успіху на ринку з високою конкуренцією. Ольга Ромащенко, маркетинг-директор компанії «СПС» (ТМ «Приправка») (Харків, Україна).
  • Як грамотна робота з портфелем брендів допомагає компанії «Олімп» покращувати ринкові показники в умовах «великої горілчаної війни». Дмитро Рижов, маркетинг-директор «Української алкогольної компанії “Олімп”» (Київ, Україна).

«Customerexperience в кризові часи». Що гірша ситуація, то важливішими є для клієнтів сервісна складова і позитивний споживацький досвід. На перший план виходять довготривалі відносини. Від того, чи зуміє компанія утримати своїх високоприбуткових і тому впливових клієнтів сьогодні, значною мірою залежить подальша стійкість її бізнесу. Які дії допоможуть компаніям справлятися з новими викликами?

Виступи:

  • Сервіс від вхідних дверей… до вихідних. Катерина Голянич, директор з маркетингу; Марина Здор, операційний директор aroma espresso bar в Україні (Київ, Україна).
  • Сегмент Mass Affluent і трохи вище в банківській сфері: як цінності, прагнення й очікування клієнтів впливають на продукти і сервіс.Дмитро Карпенко, начальник відділу маркетингових досліджень та аналізу АТ «Дельта Банк» (Київ, Україна).
  • «Аптека майбутнього»: як унікальний споживацький досвід допомагає продавати більше в кризові часи. Андрій Длігач, генеральний директор групи компаній Advanter Group (Київ, Україна).
  • Сервіс із людським обличчям. Робота з сегментом mass affluent як лакмусовий папірець досягнення прибутковості в кризу. Микола Чумак,засновник компанії IDNT (Київ, Україна).

Дискусія «Зовнішня і внутрішня комунікація в постмайданній дійсності» за підтримки PRP Ukraine

МАЙСТЕР–КЛАСИ OUT OF THE BOX: «Практичне лідерство»

  • «Вертикальний розвиток лідерів». Олександр Савкін, директор і співзасновник Інституту коучингу в Санкт-Петербурзі, коуч-консультант Сore Business School в Україні (Росія, Україна).
  • «Створення “живих” компаній. Інтегральна практика розвитку лідера та організації».Пилип Гузенюк,партнер Інституту коучингу в Росії, бізнес-консультант Core Business School в Україні (Росія, Україна).
  • «Cторітеллінг. Як створювати хвилюючі історії». Олексій Каптєрєв, бізнес-консультант у сфері презентацій (Росія, Україна).

Повна програма форуму опублікована на сайті www.marketingforum.com.ua.

АудиторІя
Учасники: маркетинг-візіонери – люди, що формують маркетинг в компаніях, які працюють на ринках споживчих продуктів, товарів тривалого користування, фінансів, страхування, телекомунікації, IT, дистриб’юції, роздрібної торгівлі та послуг.
Доповідачі: маркетинг-директори, генеральні директори та власники великих українських підприємств, експерти з питань маркетингової комунікації, бізнес-тренери та фахівці із суміжних сфер.
На форумі виступить понад 40 спікерів.

Щоб зареєструватися на подію, звертайтеся
за номерами: 044 599 09 79, 362 59 14
на Е-mail: forum@ideasfirst.info
Швидка реєстрація на сайті