Семінар «За маркетингом ... поглиблений курс брендінгу для маркетологів, SMMі PR-фахівців»

Ви давно займаєтеся маркетингом або PR, і вам вже набрид цей нескінченний процес, який став рутинним? Додати до нього нових смислів, драматургії та якості, стати «нахабнішим» у професійному плані, отримати «друге професійне дихання» допоможе цей курс. Якщо ви хочете розвиватися в професії, робити ваш маркетинг і PR послідовним, підвищуючи вартість компанії і привабливість її продуктів, а також позиціонувати себе на ринку, тоді Вам слід відвідати цей семінар.

18 липня у Львові відбудеться семінар «За маркетингом ... поглиблений курс брендінгу для маркетологів, SMMі PR-фахівців» у партнерстві з LvBS. 

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ НА СЕМІНАР

Семінар веде Тетяна Жданова.

Тетяна Жданова, спеціаліст з брендінгу, власник агентства корпоративного брендингу «Brandhouse», член команди «WikiCityNomica», відомої проектами брендингу міст, галузевими та національними Форсайтами, підтримкою проекту «Нова Країна». Керівник робочої групи проекту «Туристичний бренд України» (на замовленням Держтуризмкурортів), спікер конференцій з брендінгу, маркетингу і підприємництва в Україні, Росії, Білорусі, Молдові та Казахстані, член журі міжнародних фестивалів, автор публікацій на теми корпоративного, персонального і територіального брендингу, маркетингу, менеджменту, психології, дизайну, сторітеллінгу.

 

Програма семінару:

1. «Бренд − не мета, а результат». Ви будете точно розуміти, що таке корпоративний, продуктовий, персональний, територіальний брендинг − чим вони схожі і чим відрізняються;
2. Ви зможете самостійно позиціонувати себе як фахівець, позиціонувати компанію та її продукти. Зрозумієте, чому це майже ні в кого не виходить, а у вас може вийти;
3. «Вікіноміка» − про майбутнє економіки та бізнес-відносин. Ви зрозумієте: чому, як і що, змінилося і змінюється в економіці, а, отже, в світі;
4. Перестанете плутатися в понятті «цінності». «Цінності: що це таке, з чим їх плутають, навіщо вони взагалі, пастки, міфи, омани»;
5. Зрозумієте як читати книги, дивитися фільми, розповідати історії, робити презентації, писати сценарії вашої корпоративної історії, вести річний цикл комунікацій. «Сторітеллінг, або як створити історії, які розвиваються самі, на рік і більше»;
6. Ваш світ знайде грані, стане складнішим і цікавішим. Тема «Бренд-Драматік: базові конфлікти в брендінгу і користь від них»;
7. Побачите різноманітність моделей одержання прибутку. «Бізнес-модель: 4 головні складові»;
8. Зрозумієте, чого хотіти від дизайнерів, і що можна аутсорсити, а що ні. Побачите, що таке справжній бренд-бук, зрозумієте як оцінювати якість дизайну і адекватність партнерських агентств до того, як вступите у відносини.
Семінар буде побудований на прикладах проектів, реалізованих за участю автора, і на стратегічних і тактичних завданнях для учасників.

З усіх питань звертатися за тел. 068-68-713-86 Ольга Кузь , kuzsales@gmail.com

Реєстрація запосиланням   
Місце проведення м. Львів готель «Дністер»

Дата: 18 липня
Час: 10.00-18.00
Вартість: 1300 грн.

Знижка до 14 липня − 5%

Увага, якщо Ви дізналися про цю подію з розсилки LvBS, введіть при реєстрації промокод LvBS і отримайте знижку 10% на участь у семінар.