Місія нездійсненна?

Львівська бізнес-школа УКУ та один із кращий бізнес-консультантів світу Адріан Сливоцький запрошують на новий навчальний курс. Навчальна програма в новому форматі дозволить бізнес-лідерам отримати бачення куди рухатись далі, як розвивати та будувати компанію. Як зробити компанію не просто успішною, а бути творцем попиту та кумиром для своїх клієнтів? Як вирости від підприємця до лідера? 

Програма скаладатиметься із трьох частин:
- три дні інтенсивних лекцій Адріана Сливоцького
- три місяці самостійного дистанційного навчання
- підсумкове заняття із Адріаном Сливоцьким

Впрововж перших трьох днів програми учасники разом із Адріаном Сливоцьким досліджуватимуть наступні сім тем:

Міграція цінності: Як і чому ринкова вартість (капіталізація) переміщується від старих бізнес-моделей до нових бізнес-моделей? Як компанії можуть краще прогнозувати і реагувати на зміну пріоритетів клієнтів і зробити радикально кращу роботу для клієнта?

Бізнес-моделювання: Те, як ми розробляємо наш продукт або послугу має велике значення. Те, як ми плануємо наш бізнес, має набагато більше значення. Це може спричинити зростання цінності нашої компанії від 3 до 10 разів. Які основні інструменти бізнес-моделювання?

Зіткнення чотирьох індустрій: Коли стикаються різні галузі, прискорюється процес міграції та зростання цінності.  Що ми можемо дізнатися від переможців у цій новій грі? Як їхні ідеї можуть зробити мій бізнес сильнішим?

Попит: Які компанії є кращими  у створенні нового попиту? Які з їхніх практик є індивідуальними та невідтворюваними, і які з їхніх практик я можу перейняти і застосовувати для створення нових переваг для мого бізнесу?

Бренд: При правильному підході бренди можна формувати з високою економічною ефективністю і набагато меншими затратами, аніж в минулому. На програмі Ви дізнаєтесь про те, як це зробили інші компанії (і великі, і малі), та почнете застосовувати їхні методи в своїй організації, щоб надати своїй команді необхідні інструменти для формування проривного бренду протягом наступних 3-4-х років. 

Запуск: Ви дізнаєтесь про те, як низка компаній по-іншому подивилися на запуск, розробили нові методи і прийоми, підвищили свої шанси на успіх з 10% до 90%, перевернули (часто почавши з нуля) та струсонули свої галузі. Якщо Ваша організація НЕ планує жодного масштабного запуску протягом наступних 2-х років, ми запитаємо, чому ні? 

Розшифрування клієнтів: Хто повинен розшифровувати ту інформацію, яку наші клієнти намагаються донести до нас через свої купівлі, думки, поведінку, інформацію, закодовану в суспільних силах, які на них впливають? Чи метод для B2B і B2C один і той же, чи повністю відмінний? Ви зануритесь у світ найкращих в бізнесі «криптографів клієнтських шифрів» і дізнаєтесь, як їх спосіб мислення і методи можуть допомогти Вашій організації перейти від вгадування клієнтських бажань до їх правильного розуміння або, в деяких випадках, до їх надзвичайно ефективного прогнозування.

Наступні три місяці учасники працюватимуть над вправами Адріана Сливоцького та матеріалом лекцій у своїх компаніях.

Курс викладається англійською мовою із забезпеченням синхронного перекладу українською мовою.

Цільова аудиторія
Програма розрахована на власників, менеджерів вищої ланки та управлінські команди, які складаються як зі спеціалістів, які займаються стратегічним розвитком компаній та брендів, так і тих, хто працює з клієнтами.

Відгуки учасників:

Ярослав Любінець

голова ради директорів компанії SoftServe


Результати після роботи над курсом Адріана Сливоцького є обов’язковими складовими при оновленні стратегії нашої компанії. Для мене стали більш явними переваги комплексного підходу до побудови бізнесу та розвитку продуктів: потрібно будувати свою модель бізнесу, відслідковувати міграцію цінностей, проактивно реагувати на «точки болю» клієнтів і, поряд з тим, добиватись Рокфеллерівської ефективності.

Ольга Гуцал

керівник компанії «Каміон-Оіл»
 

З усіх, кого я слухала/читала останнім часом (хай мене пробачать пробачать класики менеджменту і маркетингу), Андріан Сливоцький − є номером один. На те про, що він розповідає, я дивлюсь не з точки зору завтрашнього застосування, а мого сьогоднішнього розуміння. Для мене, як власника бізнесу, все, про що говорить Адріан Сливоцький, на 100% є прикладним.

Викладач та автор курсу
Адріан Сливоцький, член Дорадчої ради LvBS, один з найвизначніших фахівців сучасного менеджменту, автор світових бестселерів з питань стратегічного управління, партнер компанії Oliver Wyman, увійшов до п'ятдесяти світових бізнес-мислителів, а також у топ 25 бізнес-консультантів.
Адріан Сливоцький є автором багатьох новаторських книг-бестселерів, таких як «Зона прибутку» (The Profit Zone), про які журнал Business Week зауважив, що «рідко-коли – якщо взагалі коли-небудь – експерти настільки майстерно аналізували стратегії керівників, що вдавалося створити уроки, на яких може навчатися будь-хто». Він опублікував багато праць, в т.ч. статті у газеті Wall Street Journal і журналі Harvard Business Review, виступав за спеціальним запрошенням на Світовому економічному форумі у м. Давосі, на конференції керівництва Microsoft, на форумі керівників журналу Forbes і конференції керівництва журналу Fortune.
2012 року Адріан Сливоцький видав свій черговий бестселлер Demand: Creating What People Love Before They Know They Want It. Українською мовою книгу видала Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) під заголовком «Мистецтво творення попиту: як передбачати прагнення покупців».

Нагадаємо, що Адріан Сливоцький у LvBS провів уже курс за програмою «Мистецтво перемоги» та міжнародну конференцію «Феномен попиту: як стати провидцем бажань споживача»

За детальнішою інформацією звертайтесь до:
Анастасії Гірняк
ahirnyak@lvbs.com.ua, +38-032-2409958, +38-067-6731876
Остапа Луцишина
olutsyshyn@lvbs.com.ua, +38-032-2409958, +38-067-6731876