Стратегічний маркетинг та створення попиту для малого бізнесу

Навчальний модуль «Стратегічний маркетинг та створення попиту для малого бізнесу» проводиться в рамках програми «Ефективне управління малим бізнесом» та спрямований на опанування учасниками принципів стратегічного маркетингу та кроків його впровадження, допоможе знайти відповіді на запитання як створювати попит, як відповідати на потреби споживачів та передбачати їх. Також Ви отримаєте велику кількість практичних та корисних інструментів, які в майбутньому допоможуть Вам підвищити ефективність системи продажу та привести свої компанії до успіху.

Унікальною цінністю для учасників програми буде можливість відвідати майстер-клас Адріана Сливоцького «Як створити вибуховий попит».

Попит – це незвичайна форма енергії. Вона обертає численні коліщата. Від нього залежить усе. Без нього сповільнюється ріст, хитається економіка, призупиняється прогрес. Та чи розуміємо ми, звідки насправді походить попит? Чи можна його створити і створювати повторно? Про це поговоримо на майстер-класі.

Модуль складається з 3-частин та передбачає інтенсивну навчальну програму:
Частина 1: «Стратегічний маркетинг» (день перший) 
Викладач: Ігор Гут

Питання до розгляду:
-          Основні принципи стратегічного маркетингу
-          Поведінка споживача. Створення споживчої цінності
-          Інструменти маркетингу
-          Управління маркетингом. Планування та бюджетування в маркетингу

Частина 2: «Побудова системного продажу» (день другий)
Викладач: Олесь Піщак
Питання до розгляду:
-          Визначення ключових методів для компанії, при досягненні цілі «збільшення продажу»
-          Визначення конкурентних переваг, способів комунікації і донесення ключової інформації клієнту
-          Звітність у продажу. Мотивація продавців
-          Закони успішного продажу

Частина 3: Ексклюзивний майстер-клас гуру світового масштабу із стратегічного управління Адріана Сливоцького на тему «Як створити вибуховий попит»
Основні методи, що використовуються в роботі програми - міні-лекції, кейси, дискусії, робота в малих групах тощо.

Key note speaker:
Адріан Сливоцький

Член Дорадчої ради LvBS, один з найвизначніших фахівців сучасного менеджменту, автор світових бестселерів з питань стратегічного управління, партнер компанії Oliver Wyman, увійшов до п'ятдесяти світових бізнес-мислителів, а також у топ 25 бізнес-консультантів. Адріан Сливоцький є автором багатьох новаторських книг-бестселерів, таких як «Зона прибутку» (The Profit Zone), про які журнал Business Week зауважив, що «рідко-коли – якщо взагалі коли-небудь – експерти настільки майстерно аналізували стратегії керівників, що вдавалося створити уроки, на яких може навчатися будь-хто». Він опублікував багато праць, в т.ч. статті у газеті Wall Street Journal і журналі Harvard Business Review, виступав за спеціальним запрошенням на Світовому економічномуфорумі у м. Давосі, на конференції керівництва Microsoft, на форумі керівників журналу Forbes і конференції керівництва журналу Fortune.
Минулого року Адріан Сливоцький видав свій черговий бестселлер Demand: Creating What People Love Before They Know They Want It. Українською мовою книгу видала Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) під заголовком "Мистецтво творення попиту: як передбачати прагнення покупців".

Викладачі програми:

Ігор Гут
Один з провідних експертів з маркетингу в Україні, управляючий партнер шведського проекту Develop Your Business, засновник DYB Business Club, викладач LvBS.
В теперішній час - член Дорадчої  Ради ( BROCARD-Ukraine, Ярмарка (Росія), ALMAZ jewellery, GRINVIS).
2003-2010 директор з маркетингу та стратегічного розвитку BROCARD-Ukraine.
1996-2003 ТЕМDЕ-Ukraine, НТК.
Успішні проекти: развиток бренду BROCARD (лідер парфюмерного ринку України);
запуск шведського проекту DYB в Україні, створення DYB Business Club; ребрендинг и концепція мережі  ALMAZ jewellery; ребрендинг и довготермінова стратегія стратегія бренду  ЯРМАРКА (Росія, представлений в 17 країнах світу).
Колумніст Forbes Україна. Автор і ведучий блогу «ЛЮДИ ДЕЛА» на platfor.ma. Член експертної ради Українського форуму маркетинг-директорів. Участник Nestor Group (розробка візії та місії  України). Кандидат економічних наук (нераціональність поведінки споживачів). Пройшов навчання і стажування на міжнародних програмах (RPP) IFL Executive School at Stockholm School of Economics. Тютор Edinburgh Business School, IFL Russia, IBS Alfred Nobel University. Guest-speaker в kmbs, LvBS, ИПМ (Минск).

Олесь Піщак
Один, з провідних експертів по продажу в Україні.
12 років практичного досвіду у продажу: 7 років на ринку FMCG і більше п’яти  на ринку non-food. Продавав такі бренди: «Майский Чай», «Винодел», «Мерная», «Балтимор», «BuroMax», «Maestro» тощо. Автор книг з побудови системи продажу «300 ПРОДАВЦІВ» (2012) та «Аудит Продаж» (2013).
Викладає курси з продажу і маркетингу у Львівській бізнес-школі УКУ, шведському проекті для власників бізнесу DYB, Единбурзькій бізнес-школі та ін.. 
Закінчив Європейський університет та Інститут менеджменту і фінансів при Київському НУ ім. Т.Г. Шевченка. У 2012 році здобув ступінь Executive MBA у Львівській бізнес-школі (LvBS).

Вартість участі: 3200 грн.
Дата проведення: 11-12 квітня, 2013
Місце проведення: м.Львів, вул.Хуторівка, 35а

За додатковою інформацією звертайтесь, будь ласка, до:
Ольги Чапляк
моб. (067) 673 18 76
ochaplyak@lvbs.com.ua