Як досягати цілей із задоволенням і проводити ефективну аналітику?

22 Вер 2014

Навчальний модуль програми Key Executive MBA у новому навчальному році розпочався відкритою подією MBA Open House. 17 вересня Львівська бізнес-школа відкрила свої двері не лише для учасників, а й для усіх охочих познайомитись з програмою та діяльність LvBS. Так, академічний директор Ярина Бойчук розповіла про особливості навчання на програмі, а викладач з фінансів Микола Колісник розповів про зміни, які принесе євроінтеграція в сферу управління фінансами.

Під час навчального модуля підприємець та бізнес-тренер Ваче Давтян протягом дня ділився з учасниками КЕМВА свої досвідом ефективного тайм-менеджменту. Назва тренінгу «Тайм-в-кайф: як досягати цілей із задоволенням» говорила сама за себе. Учасники відкрили неочікувані рішення для вдосконалення робочого процесу та підвищення власної продуктивності, а також прості правила як впорядковувати шлях до цілі.

Особливий фідбек серед управлінців отримала ідея «золотої години» − часу, який керівники приділяють стратегічному плануванню, а не вирішенню операційних задач. Крім того, практичність тренінгу підсилилась ще й тим, що усі учасники домовились про втілення почутих порад, обрали для себе два персональні завдання до виконання на місяць, а вже 8 жовтня на наступному модулі поділяться власним досвідом у їх втіленні.

Наступні два дні Костянтин Пацера, консультант компаній з питань бізнес-аналізу та аналітичного CRM, розповідав управлінцям як зробити аналітику ефективною, що ховається за самою ідеєю «аналітики» і як її втілювати в компаніях. Викладач розповів про тенденції та історію розвитку аналітики. Наприклад, сьогодні актуальним  є застосування аналітики для HR, де є великий масив даних, які можна і треба аналізувати – як-от причини відтоку кадрів з компанії тощо. Протягом усього курсу учасники розглядали принципи кількісних інструментів аналізу даних. З їх допомогою управлінці вчились аналізувати живі кейси українських компаній, розглянули, як застосовуються аналітичні інструменти в маркетингових дослідженнях.