Алгоритм швидкого плану змін в продукті, бренді та бізнес-моделі: авторська програма Ігоря Гута у Львові

Чи витримає ваша компанія довготермінову конкуренцію на внутрішньому ринку? Чи може ваша компанія ефективно працювати на міжнародних ринках? Ми більше не конкуруємо товарами та послугами − ми конкуруємо бізнес-моделями! Шведський проект Develop Your Business та компанія IdeasFirst представляють 21–22 листопада у Львові авторську маркетингову програму Ігоря Гута “ДНК успішної компанії: стратегічний маркетинг і бізнес-модель”. LvBS виступить партнером цієї події.

У цій програмі стратегічний маркетинг буде подано як найважливішу складову успіху, нерозривно пов’язану з усіма складовими бізнес-моделі.

Програма ознайомлює з алгоритмом, за допомогою якого кожна компанія − незалежно від сфери діяльності − зможе створити власну унікальну модель конкурентоздатності та стійкого зростання.

Ми розглянемо три складові ДНК успішної компанії:

  • - ефективність бізнес-моделі та алгоритм її вибудовування;
  • - конкурентоздатність продукту і модель створення цінності;
  • - стратегічну платформу бренда компанії / продукту.

Ігор Гут – один із провідних українських експертів у сфері бізнес-стратегій та маркетингу, керуючий партнер шведського проекту Develop Your Business (DYB), засновник DYB Business Club. Системний дослідник українського бізнесу. Його виступи завжди надихають і містять багато прикладів із власного досвіду та  бізнес-практики клієнтів.

В основі програми –семирічний досвід роботи автора директором з маркетингу і стратегічного розвитку в компанії «BROCARD Україна» (визнаній безумовним лідером парфумерного ринку); узагальнений досвід понад 150 компаній, з якими автор працював у шведському проекті Develop Your Business; 10 років наукової та викладацької роботи у провідних бізнес-школах України і проектах найкращих бізнес-шкіл Росії, Швеції та Фінляндії.

Програма створена для власників та топ-менеджерів, які розробляють і ухвалюють стратегічні рішення щодо бізнес-стратегії в цілому та маркетингової стратегії зокрема. Програма буде також цікавою для маркетингових команд: виконанням завдань у групах підвищується ефективність участі.

За словами автора програми Ігоря Гута, кінцева мета програми «ДНК успішної компанії» – допомогти учасникам у створенні / аналізі власної моделі конкурентоздатності та стійкого зростання, забезпеченні максимальної ефективності ухвалених маркетингових рішень і досягнення синергії між наявними ресурсами та необхідними стратегічними рішеннями (ефективність плюс результат).

Дізнатися БіЛЬШЕ ТА ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ:
Інтернет-сторінка програми
за номером 044 599 09 79
за адресою forum@ideasfirst.infoА також:
www.dyb.ua