Майстер-клас Адріана Сливоцького у Львові "Як створити вибуховий попит"

Унікальна можливість для випускників та учасників  Key Executive MBA, членів Спільноти, студентів магістерської програми MS in Innovations and Entrepreneurship, учасників програми "Ефективне управління малим бізнесом" відвідати майстер-клас Адріана Сливоцького "Як створити вибуховий попит", що відбудеться в четвер, 11 квітня, поч. о 17.30.

"Творці попиту, по-перше, дивляться на світ очима та емоціями покупця. По-друге, вони постійно проводять експерименти, щоб зрозуміти, що буде найбільш привабливим для покупців і, по-третє, вони ставляться з такою ж повагою до своїх працівників, як і до покупців.
Коли всі інші грають у оборонну гру, найкращі інноватори і творці попиту ідуть в наступ. Вони шукають, де є можливості на фоні великої кризи, намагаються допомогти покупцям: чи це особа, чи родина, чи ціле підприємство. Вони беруть ініціативу, застосовують основні засади творення попиту і побудови ділової моделі, щоб здобути перевагу, яка не тільки дасть їм користь на цей рік, а й принесе великі дивіденди у довгостроковій перспективі. Сьогодні ми переживаємо дуже важкі, але водночас цікаві часи",  - Адріан Сливоцький.

Програма зустрічі
• Виступ Адріана Сливоцького
• Сесія запитань відповідей. Учасники матимуть можливість отримати відповіді на свої запитання в рамках сесії
• Рефлексії щодо творення попиту для важливих для розвитку міста напрямків: освіти, туризму, ІТ.
• Заключне слово Адріана Сливоцького

Довідка:

Адріан Сливоцький Українець за походженням, чиє ім`я пишуть у ряді з такими іменами, як Джек Уелч, Стів Джобс, Ерік Шмідт, Генрі Мінцберг, Том Пітерс та Річард Бренсон.
Член Дорадчої ради LvBS, один з найвизначніших фахівців сучасного менеджменту, автор світових бестселерів з питань стратегічного управління, партнер компанії Oliver Wyman, увійшов до п'ятдесяти світових бізнес-мислителів, а також у топ 25 бізнес-консультантів. Адріан Сливоцький є автором багатьох новаторських книг-бестселерів, таких як "Зона прибутку" (The Profit Zone), про які журнал Business Week зауважив, що "рідко-коли – якщо взагалі коли-небудь – експерти настільки майстерно аналізували стратегії керівників, що вдавалося створити уроки, на яких може навчатися будь-хто". Він опублікував багато праць, в т.ч. статті у газеті Wall Street Journal і журналі Harvard Business Review, виступав за спеціальним запрошенням на Світовому економічному форумі у м. Давосі, на конференції керівництва Microsoft, на форумі керівників журналу Forbes і конференції керівництва журналу Fortune.

Минулого року Адріан Сливоцький видав свій черговий бестселлер Demand: Creating What People Love Before They Know They Want It. Українською мовою книгу видала Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) під заголовком "Мистецтво творення попиту: як передбачати прагнення покупців".