«В процесі навчання склянка з напівпорожньої стає повною», – випускник KEMBA

Львівська бізнес-школа продовжує серію публікацій, в яких випускники програм LvBS діляться здобутим досвідом та управлінськими висновками після навчання. Що означає бути успішним, навіщо вчитися, якщо бізнес працює добре, як отримані знання ефективно застосовувати в щоденній практиці? Про розширення світоглядних горизонтів, глибину ментальних змін, непорушні життєві принципи – у рефлексіях наших випускників. Втілюємо разом місію LvBS: ріст компанії через розвиток особистостей.

Олесь Піщак, аудитор з продажу, «DYB»
Випускник Key Executive MBA LvBS 2014
Вік –  31 рік
Бізнес-проект: «Аудит продажу»

Мета проекту: створення компанії у сфері практичного консалтингу: від персонального бренду експерта-практика до масштабного проекту

Про навчання на програмі Key Executive MBA

Здобувши дві вищі освіти в сфері менеджменту та фінансів, я зрозумів, що потрібних для роботи навичок і компетенцій під час навчання не отримав. Працював не по спеціальності – у сфері торгівлі, і вже безпосередньо на роботі вчився. Проте була серйозна потреба в нових знаннях, досвіді, в персональному рості. Я почав шукати шляхи. Коли побачив, якого рівня викладачі у Львівські бізнес-школі УКУ (LvBS), одразу виникло бажання познайомитися з цим невідомим тоді мені світом.

Я не відвідував бізнес-школу до початку навчання. Рішення стати учасником програми KEMBA LvBS приймав дистанційно. Коли вперше прийшов сюди, то був вражений і місцем, і людьми, які там зібрались. Я очікував на слабшу групу, а вона виявилась в рази сильнішою. Зі мною навчалось багато власників, які по-іншому думають, ніж топ-менеджери, серед яких був я на той час. Очікування від навчання однозначно перевершило мої сподівання. Залишився в пам’яті азійський тур. Це було повне розвінчання міфу про «китайське».

Учасники KEMBA під час Азійського туру

Якби не навчання на MBA, з дуже високою вірогідністю, я б працював у якійсь компанії комерційним директором: вкладав би власні ресурси в когось, а не в себе. Сьогодні ж широта моїх потенційних дій нічим не обмежена. Для мене Львівська бізнес-школа –  це успіх, емоції, підвищення рівня «бекграунду». Коли приходиш сюди, склянка з напівпорожньої стає вщент повною.

Про бізнес-проект: від персонального бренду до системного бізнесу

Ідея проекту «Аудит продажу» визріла під час навчання на KEMBA. Я знав, що в Україні є проблеми зі сферою продажу. Але я оцінював ситуацію з точки зору  покупця. На навчанні я побачив її з точки зору продавця: пропозиція або неякісна, або її взагалі немає. Книг з продажу, написаних в Україні, не було взагалі. Ті, які були надходили з російського ринку, і часто були несистемними. Я побачив серйозну нішу, в якій можна розвиватись, бути першопрохідцем, ставати лідером, що, власне, і намагаюсь реалізувати. Цього року вийшло вже друге видання книги «Аудит продаж».  Воно розширене і перекладене на російську мову.

 

Моя книга виконує роль одного з засобів комунікації з існуючими та потенційними клієнтами. А бізнес –  це мої консалтингові послуги. Я проводжу аудити та реорганізацію системи продажу. З огляду на те, що зараз в Україні більшість сфер, зокрема ринок послуг, у не дуже доброму стані, обрану стратегію оцінюю як досить успішну.

Проекту «Аудит продажу» в квітні буде два роки. У першому році продаж збільшився у три рази, і на цей рік я собі ставлю план – ще плюс 100%. Ту програму, яку запланував, реалізовую. Скажімо, спочатку я працював сам, тепер маю найманих працівників, маю чітке бачення клієнтів, з якими працюю. Найголовніше – це результат. Серед 10 проектів, які я беру для реорганізації продажу, 9 – досягає результату під час реалізації проекту. Найчастіше, ми беремо компанії з нульовим або мінусовим ростом до минулого року, і за три-чотири місяці виводимо їх в плюс (30-40%). В основному працюю з українськими компаніями, розвиваю наш ринок, бо тут копати не перекопати (сміється). А далі, звичайно, є плани розширюватися і виходити на нові ринки. Окрім цього, займаюсь також викладанням, яке є одним з інструментів комунікації, як і мої книги. Хочеться, щоб бізнесмени не робили дурних помилок, вели бізнес більш професійно.

Про відчуття успіху та життєве кредо

Для мене успіх –  це самореалізація, вміння розвивати таланти. Життєве кредо одне –  «Ніколи не казати “ні”. Завжди казати “так”». Я постійно набираю менеджерів з продажу, іноді маркетологів, і бачу, скільки людей кажуть собі «ні» в багатьох випадках. Наприклад, «ні, мені це не підходить», «ні, я цю сферу не знаю/не розумію» Ті, які не кажуть «ні», і крім декларації «так» підкріплюють слова конкретними діями і кроками, дуже швидко ідуть вперед. Треба не боятись і пробувати, а не шукати двадцять п’ять причин, чому це неможливо, і на двадцять шостій відмовиться.

Я щомісяця  проводжу п’ятдесят співбесід у різних проектах. Вісім з десяти потенційних менеджерів на запитання «Скільки ви хочете заробляти?» називають планку. А двоє скажуть, що планки нема, і вони зроблять все, щоб заробляти якомога більше. Такі люди не йдуть відсиджувати години на роботі. Ці людини ідуть розвиватись, в них є амбіції, вони бачать в собі потенціал, хочуть самореалізації. Це також і майбутні студенти LvBS.

 Підготувала Роксолана Кравчук

Читайте також:

«Наша місія та цінності − це фундамент, на якому можна встояти у найважчі часи», − Олег Никулишин

«Успіх бізнесу залежить від наших цінностей», − Лев Підлісецький (KE MBA)

Галерея, яка відкрила українське сакральне мистецтво світові

Випускник KEMBA про навчання: мозок можна тренувати, в нього теж буває «кріпатура»

«Цінності – це система координат, яка визначає вектор руху компанії», – випускник KEMBA