ДНК успішної компанії: стратегічний маркетинг та бізнес-модель

23-24 червня Львівська бізнес-школа та DYB business club проведуть авторську програму Ігора Гута – «ДНК успішної компанії». Дводенна навчальна програма дасть відповіді на те, як зробити бізнес-модель ефективною, збільшити конкурентоздатність продукту, правильно позиціонувати та підвищити лояльність бренду.

В основі програми:
-узагальнений досвід більш ніж 150 компаній, з якими автор працював у рамках шведського проекту з розвитку бізнесу Develop Your Business (DYB);
-семирічний досвід автора в якості директора зі стратегічного розвитку і маркетингу в компанії BROCARD Україна (лідер парфумерного ринку);
-більше 10 років наукової та викладацької роботи в провідних бізнес-школах України і в проектах кращих бізнес-шкіл Росії, Швеції та Фінляндії.

За допомогою алгоритма-конструктора Ви створите ДНК Вашої успішної компанії – модель, яка забезпечить конкурентоспроможність і стійке зростання. Ваші ключові маркетингові рішення стануть максимально ефективними і Ви навчитеся досягати синергії між усіма складовими бізнес-моделі компанії. Програма проходить в інтерактивному форматі і сфокусована на виконанні прикладних завдань:
-Вивчення конкретних прикладних інструментів відбувається на прикладах з українського та міжнародного бізнесу.
-Учасники виконують індивідуальні завдання – застосовують вивчені інструменти для вирішення завдань власної компанії.
-Найбільш цікаві рішення і проблеми виносяться на загальне обговорення (за бажанням власника кейса). 

Цільова аудиторія:
Власники і топ-менеджери, керівники підрозділів, які приймають ключові рішення в сферах маркетингу, продажів і розвитку бізнесу. Беріть участь всією командою – групове виконання завдань підвищить ефективність Ваших рішень.

Автор та викладач:
Ігор Гут
Керуючий партнер шведського проекту для власників зростаючих компаній Develop Your Business (DYB), засновник DYB club. Ігор – системний дослідник українського бізнесу. Його виступи завжди надихають і містять велику кількість прикладів з власного бізнес-досвіду, а також з бізнес-практики його клієнтів. З 2007 року досліджує український бізнес в рамках проекту DYB (проект Шведського інституту менеджменту IFL Entrepreneur). За цей період був членом рад директорів і консультантом зі стратегічного маркетингу ряду українських і міжнародних компаній. У 2003-2010 роках директор зі стратегічного розвитку і маркетингу BROCARD Україна. У 1996-2003 роках працював в області маркетингу і продажів в ТЕМDЕ України і ПО НТК. Член дорадчих рад Української ритейл асоціації та Українського форуму маркетинг-директорів. Входить до Наглядової ради NGO Центр UA. Учасник Nestor Group (розробка бачення і місії України). Колумніст Forbes Україна, Европравда, DELO.ua, Hubs. Кандидат економічних наук (тема – нераціональність поведінки споживачів). Guest-speaker в Hanken & SSE (Фінляндія), Edinburgh Business School, IFL Russia, ІПМ (Мінськ), kmbs, LvBS.

Відгуки учасників:
«За допомогою чотирьох трикутників, намальованих на одному листку відкривається повна картина маркетингової стратегії. На перший погляд здається, що все просто, але довелось поламати голову над заповненням трикутників. В результаті я маю простий, абсолютно практичний інструмент ДНК моєї компанії – серця мого бізнесу» - Олександр Місюренко, власник, СЕО Nonpareil

«Дуже багато корисної інформації. Багато нових дієвих інструментів, які дозволяють швидко внести зміни в існуючий бізнес» - Тетяна Маслюк, директор з розвитку ювелірний салон «Абрикос»

«Програма в простій та доступній формі. Всі мої взаємовідносини з клієнтами, конкурентами та постачальниками вляглись в ці трикутники. Приїхав і одразу почав впроваджувати. І головне, що цю модель ДНК легко донести співробітникам» - Григорій Солод, власник та генеральний директор групи компаній GRINVIS

Розклад програми

Дата: 23-24 червня
Вартість:
1 учасник – 4800 гривень
2 та більше учасників – 4500 гривень
Учасники Спільноти LvBS – 4500 гривень

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ

Контактна особа:
Остап Луцишин olutsyshyn@lvbs.com.ua 067 673 18 76