"Бізнес Сходу" – 2-й номер бізнес-вісника Азійсько-Тихоокеанського регіону

Представляємо вам  2-й номер видання "Бізнес Сходу". 

Це перший бізнес-вісник Азійсько-Тихоокеанського регіону, який Українська асоціація Шанхаю та видає спільно з Азійським центром Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS).

Завантажити "Бізнес Сходу"

Читайте у номері:

Розмова 

Історія найбільшого експортера жіночого одягу в Україні; конкурентні переваги української легкої промисловості над промисловістю азійських країн; що потрібно зробити для створення глобального українського бренду; роль освіти для бізнесу та суспільства – про все це читайте в інтерв’ю з Ярославом Рущишиним – відомим бізнесменом і громадським діячем. Ярослав Рущишин – співзасновник Мистецького об’єднання “Дзиґа”, директор ВАТ “Троттола” – одного з найбільших експортерів готового одягу в Україні, а також сенатор Українського католицького університету та співзасновник Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS).

 


Широкий спектр можливостей: перспективні напрями 
споживчого ринку Китайської Народної Республіки  для українського бізнесу (Наталія Мудренко)

Динамічний розвиток Китаю підвищує стандарти життя населення країни. Вже сьогодні до середнього класу належить понад 350 млн жителів Піднебесної. Водночас спостерігається бум на ринку споживчих товарів. Які товари Україна може запропонувати китайському споживачеві? Про це читайте у статті Наталії Мудренко, т. в. о. Генерального консула України в Шанхаї.

 

Wechat: грошей мало – не біда, якщо є 600 млн користувачів (Олександр Никитюк)

У Китаї важко зустріти іноземця, не кажучи вже про китайця, в якого на смартфоні немає додатку Wechat. Поряд із звичними функціями відправлення миттєвих повідомлень та соціальної мережі, Wechat також став потужною платформою для онлайн-торгівлі. Про особливості і перспективи Wechat у статті розповідає Олександр Никитюк – партнер компанії Hongkong Eastern Partnership Co., Ltd.

 

Неоколоніалізм по-китайськи, або китайський капітал у світі (Мар’яна Сидорів)

Китай останніми роками – основний донор капіталу для країн Південно-Східної Азії, Африки та Середнього Сходу, також країна інвестує значні кошти у великі інфраструктурні проекти розвинених країн. Ким є Китай для сучасного світу: щедрим меценатом чи своєрідним неоколонізатором? Що може отримати Україна від китайського капіталу? Відповідь на ці запитання – у статті Мар’яни Сидорів, ринкового аналітика в компанії RR Commodities (Shanghai).

 

7 речей, які я дізналася про Китай (Даніела Бадалан)

Китай часто сприймають через призму певних стереотипів, однак на практиці вони не завжди справджуються. Який Китай сьогодні: імітатор чи новатор? Як завоювати в китайців лояльність до брендів? Чому вони люблять торгуватися? Про свої спостереження за китайською культурою та поведінкою з погляду соціальних медій і цифрового простору розповідає Даніела Бадалан, директор із роботи з клієнтами в компанії Neo@Ogilvy London.

 

Petcube: історія “залізного” стартапу (Мар’яна Сидорів)

Останніми роками у світі здобувають популярність hardware стартапи. Не оминув цей тренд й Україну. Вже два роки поспіль найвідомішим українським стартапом визнано Petcube – пристрій, що дає змогу на відстані гратися з домашніми улюбленцями. Про те, як виник стартап, а також, як створювали перші Petcube у столиці світової електроніки – китайському місті Шеньчжень, і труднощі, які виникали в команди в Китаї.

Переглянути перший номер "Бізнес-вісника"

 Завантажити "Бізнес Сходу"

З приводу інформаціїї, розповсюдження та публікації:
Мар'яна Сидорів (Китай та Далекий Схід), maryanasydoriv@gmail.com, +8613817946342 www.uash.org 

Вероніка Саврук (Україна), 
media@lvbs.com.ua, +380676756608 www.lvbs.com