Мері Брендон, віце-президента з маркетингу компанії SoftServe Inc (США)

В обов'язки входить забезпечення керівництва та менеджменту у відділі маркетингу, та здійснення функцій внутрішнього та зовнішнього маркетингу у всьому світі. Інші завдання Мері Брендон включають направлення зусиль компанії для позиціонування як далекоглядний лідер на ринку та досягнення фінансових цілей.

У листопаді 2010 Мері Брендон зустрілися з учасниками Key Executive МВА та розповіла на майстер-класі про останні маркетингові тренди на ринку Сполучених Штатів Америки та допомогла зрозуміти у чому полягає робота директора з маркетингу міжнародної компанії.

А також Мері дала відповідь на запитання LvBS (відповідь англійською мовою):
На яких ключових стратегіях повинен зосереджуватися керівник з маркетингу?

Який підхід Ви рекомендуєте для правильного вирахування маркетингового бюджету?

Чим відрізняється розрахунок маркетингового бюджету на ринку B2C (бізнес для споживача)?

Як ви оцінюєте загалом роль маркетингу у бізнесі?