Work hard – Bring value – Work in a long strategy

Другий день (23 травня) виїзного модуля у Києві для учасників Програми з інновацій та підприємництва можна охарактеризувати як день можливостей. Він розпочався із зустрічі з генеральним директором та співвласником компанії «МоднаКаста» Андрієм Логвіним, який розповів про ключовий підхід у інтернет-продажах, так званий «E-commerce Big Mac», який складається із трьох елементів – Traffic, Product, Payment Logistics.

Андрій також поділився планами «Модної касти» на наступні три роки – залишитись одним каналом для збуту стокового товару для онлайн і офлайн рітейлу. На думку Андрія Логвіна, персоналізація стане ключовим трендом у технологіях: «Через персоналізацію можна збільшувати відсоток конверсії і пропонувати саме те, що людині необхідно», – вважає бізнесмен.
Він також дав інноваторам ключову пораду: «Найкращий стартап у світі – це стартап, який вирішує якусь глобальну проблему».

Другий день київського модуля продовжили у креативному просторі «Часопис» зустріччю з керівником українського бізнес-інкубатора «Grows Up» Денисом Довгополим. На його думку, успіх підприємця залежить від вміння фокусуватися на головному і відсікати неважливе: «Усі ваші гіпотези мають перевірятися ринком. Багато бізнесів згоряють, через те що проблема, яку вони намагаються «вирішити», є лише у голові підприємця. Слідкуйте за тим, щоб Ваш проект був масштабований, шукайте проблему та робіть великі проекти, бо вірогідність вистрілити як у великого, так і у малого проекту – однакова».
Ключова порада Дениса для учасників Програми :
Work hard!
Bring value!
Work in a long strategy!

«День можливостей» закінчили візитом у PR-агенцію «Newsfront», де зустрілись з генеральним директором Володимиром Дегтярьовим та поговорили про  критерії  інвестування в українські проекти з Наталею Березовською, керівником венчурної компанії «Detonate Ventures».

Під час зустрічі Володимир Дегтярьов дав  поради щодо власного PR-ру та PR компанії, а також прокоментував результативність PR-стратегії:

- нема абстрактного піару, є конкретні дії та заходи
- під кожен з них можна придумати конкретні цілі
- PR часто має відкладений ефект

На думку Наталі Березовської, 85% стартапів в Україні скеровані на вирішення неіснуючих проблем: «Важливо не просто мати ідею, а й чіткий план її втілення. Ви можете запустити бізнес, тільки коли перевірите його на ринку. Власне, існування ринку і доброї команди – два ключові критерії, за якими інвестори приймають рішення про інвестиції», – додала вона.

Більше про навчання на Програмі.