Зустріч Спільноти LvBS з Оленою Мальцевою «Розробка клієнтської цінності через результативні інновації»

19 травня Львівська бізнес-школа УКУ запрошує на зустріч Спільноти LvBS з Оленою Мальцевою, авторкою першої в Україні Школи тотального маркетингу kmbs, екс-генеральним директором «Companion Group» (журнали Комп&ньоН, Стратегії, Фінансист, Професор Крейд). Тема зустрічі: «Розробка клієнтської цінності (Customer Value Design) через результативні інновації».

Olena Maltseva

«Надважливим завданням кожної компанії (нової чи давно працюючої) є створення унікальної клієнтської цінності – тобто такої, яку неможливо отримати в іншому місці», – наголошує викладач. Про те, як розробити клієнтську цінність, де знайти можливості для її вдосконалення на основі результативних інновацій, поговоримо на зустрічі з Оленою Мальцевою.

Основні тези для обговорення:

  • як здизайнувати клієнтську цінність
  • що варто знати про своїх клієнтів, щоб сформувати для них унікальну ціннісну пропозицію
  • де шукати інноваційні можливості
  • що врахувати для вдалої реалізації цих можливостей.

Усіх охочих зареєструватися на зустріч Спільноти просимо контактувати з Мар’яною Паньків, mpankiv@lvbs.com.ua, 0676756608.

Якщо Ви не є учасником Спільноти LvBS, дізнайтесь як приєднайтись.

Olena MalcevaОлена Мальцева – викладач курсів з маркетингу в kmbs. Кандидат економічних наук. Екс-генеральний директор «Companion Group» (журнали Комп&ньоН, Стратегії, Фінансист, Професор Крейд). Розробник і куратор проектів видань Стратегіі та Професор Крейд, надихаючого проекту «Перезавантаження». Укладник серії видань «Вы или Вас. Стратегии, с которыми побеждают».

Олена закінчила факультет менеджменту Київського Державного Торговельно-Економічного Університету. Має майже 20 років досвіду викладання маркетингових курсів, в тому числі на МВА-програмах. Автор першої в Україні Школи тотального маркетингу kmbs.