• Що спільного в Appstore, Uber та козацької стратегії XVII століття?

    Навіщо сучасним бізнесменам знати військові стратегії? Які уроки з поразок минулого можна вивчити і яких помилок не повторювати? Чому у Китаї діти вивчають військові стратегії ще у школі? Впродовж двох днів учасники навчальної програми «Бізнес як військова стратегія» вчилися в атмосферному Збаразькому замку XVII століття знаходити спільне між давньокитайськими, козацькими військовими стратегіями та стратегіями у бізнесі і використовувати війни минулого для розвитку власної справи.

    Читати далі...
  • Як будують відносини з клієнтом Banda Agency, «Фігаро-Кейтеринг» та «Автологістика»?

    Що повинен дізнатися бізнес про клієнта перед початком співпраці? На що готові піти бізнесмени, щоб врятувати свою справу? Про це говорили директори та власники під час візитів у компанії учасників навчальної програми «Ефективне управління малим бізнесом» Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS). Ділимося з вами основними тезами:

    Читати далі...
  • Що спільного у директора заводу та директора з маркетингу?

    Як правильно і в якій послідовності збирати маркетинг-команду, як мотивувати людей, як оцінювати роботу, за яку рису потрібно наймати на роботу маркетолога, а також про ринок праці для маркетологів і процес онбордингу розповів на зустрічі Спільноти LvBS Олексій Філановський, автор «Головної маркетингової книги», власник маркетингової агенції Filberry, викладач Львівської бізнес-школи УКУ.

    Читати далі...
  • Школа лідерства від LvBS: Управлінці львівських вишів навчалися бути інновативними

    Готувати фахівців з косметичної хімії, кібербезпеки та аналізу даних, розробити маркетингову стратегію одного з найбільших університетів країни та ефективно управляти міжнародними проектами – саме такі цілі поставили перед собою декани та керівники підрозділів Львівського національного університету ім. Івана Франка та Національного університету «Львівська Політехніка» за результатами навчання у Львівській бізнес-школі УКУ. Які бізнес-інструменти та стратегію, отримані під час навчання, вони планують застосовувати при реалізації своїх проектів?

    Читати далі...
  • Як керувати чужими емоціями та будувати успішні команди, – експерти LvBS

    «Впливати на іншу людину можна тільки через її емоції. Підбадьорювати засмученого знайомого фразою «перестань, це дрібниця» – марно, бо це викликає лише роздратування і недовіру. Взаємодія двох людей завжди відбувається на двох рівнях – логічному й емоційному. Не розуміти один з них – означає втратити половину інформації, яку доносить інша людина», – таку думку озвучила під час другого модулю навчальної програми Soft Skill Marathon викладачка LvBS, партнерка юридичної компанії Danevych.Law Наталія Кадя.

    Читати далі...
  • LvBS у Празі: Як українська бізнес-спільнота в Чехії вчилася визначати спільні цілі

    LifeLong Learning підхід не знає кордонів, особливо, якщо його зміцнює причетність до спільноти Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS). Про те, як під час навчання з викладачем LvBS Сергієм Потаповим, учасники Українського бізнес-клубу у Чеській Республіці визначали спільні цілі, планувати та успішно реалізовувати проекти, читайте далі.

    Читати далі...
  • Високоефективний продаж: як збудувати і управляти командою зірок? Уроки Джо Понса

    «Книги. зазвичай, навчають процесному управлінню: як будувати структури, як будувати стратегії, які націлені на ефективність тих ієрархічних структур, як ці ієрархічні структури будуть втілювати стратегію… У продажу все інакше, все плоске, тут потрібно вчитися управляти командами зірок. Управлінню у цій сфері треба вчитися у Джо Понса», – переконаний професор та викладач Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) Михайло Винницький. Чому та кому не варто навчатися на авторській програмі Джо Понса «High-performance Sales Management» 12-13 листопада у Києві та для кого 15-річний досвід Джо у маркетингу та бізнес освіті стане незамінним читайте далі у інтерв’ю з Михайлом Винницьким, який навчався на минулій програмі Джо у столиці.

    Читати далі...
  • Олександр Акименко: Ставити правильні запитання, аби вижити у бізнесі

    Замість підходу «я знаю, як вам краще, – я 30 років в індустрії», просто запитайте у вашого користувача, що його болить. З цього може народитися успішний бізнес! Design-driven Business. Саме так коротко можна охарактеризувати підходи у дизайн-мисленні, новому тренді у бізнес-житті.

    Читати далі...
  • Професійний адміністратор: звільнити не можна навчити

    Професійний секретар чи адміністратор – це наче копія його ж керівника, тільки без функції контролю. Проте дуже часто очікування керівника до людини на такій посаді надвисокі. Не поспішайте звільняти секретаря, якщо він не виправдовує ваших очікувань. Адже іноді для ідеальної синергії вам може бракувати зовсім трішки: трохи більше спілкування та чіткої і зрозумілої комунікації, а також трохи додаткових професійних навиків для вашого підлеглого. То звільнити чи інвестувати у навчання й отримати зразкового секретаря/офіс-менеджера/асистента? Відповідь на це запитання шукаємо разом з викладачкою Школи професійного адміністратора в LvBS, CEO Marchenko Danevych Наталею Кадею.

    Читати далі...
  • 4 корисні книги для ефективного управління продажем

    Будувати стратегію продажу, відшліфовувати процес продажу, розвивати бренд компанії і будувати правильну комунікацію з клієнтами – це далеко не вичерпний перелік надважливих функцій керівника sales-напрямку. Аби завжди бути у хорошій пофесійній формі, ми радимо вам постійно навчатися і відточувати вміння. Сьогодні ділимось 4 must read книгами від професора, експерта з продажу, викладача навчальної програми «Управління продажем» Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) Михайла Винницького.

    Читати далі...

Якщо Ви залишали інформацію про себе, вам достатньо ввести email:



Якщо Ви не залишали інформації про себе, скористуйтесь, будь ласка,
даним посиланням!







Повернутись назад!