Александр Лянг

Засновник та головний виконавчий директор IMAN Solutions GmbH, консалтингової компанії з фокусом на розробці продуктів, менеджменті інновацій, управлінні змінами та Lead User методології. З 2009 клієнтами IMAN Solutions GmbH були такі компанії як Airbus, BMW, Audi, the Munich Airport, Carl Stahl, Stora Enzo, Schott Rohrglas, Meiller, KSS та Getzner Textil. З 2008 по 2009 рік Александр Лянг був партнером в Siemens Innovation Management Consultancy, а з 2001 до 2008 директором з маркетингу та інновацій в Webasto, компанії, яка є світовим лідером з виробництва комплектуючих для транспортних засобів. До того він працював консультантом в Ernst & Young та Droege & Comp AG спеціалізуючись на реструктуризації підприємств, продажах та маркетингу. Александр Лянг є автором публікацій та виступів на теми Менеджмент Інновацій, Відкриті Інновації, End Customer Integration, Lead User Methodology and Pricing. Викладає в Університеті Прикладних Наук в Мюнхені, Равенсбурзі та Кельні. Також він є запрошеним професором в Мюнхенському Технологічному Університеті.