Галина Янишівська

Маркетолог-практик із досвідом понад 15 років.

Пройшла шлях від журналіста та PR-менеджера до директора з маркетингу. Автор та ідеолог молочного бренду «Галичина» (у 2009-2013 роках українські йогурти «Галичина» були лідером у своїй категорії, обійшовши іноземні компанії). Одна з учасників проекту «Перший український музей пивоваріння» для ТМ «Львівське». До недавнього часу була директором з маркетингу ПАТ «Концерт Хлібпром», де започаткувала ТМ «Хліб по-львівськи».

У 2017 заснувала агентство «МАТЕ». Активно працює з малим та середнім бізнесом, вважаючи, що саме йому, як рушію економіки, найбільше потрібна якісна маркетингова підтримка. Сфери компетенцій: стратегічне і тактичне планування, аудит маркетингової діяльності, комплексне просування як у традиційних каналах, так і в Інтернеті з акцентом на соціальні мережі.