У нас у команді лише ті, хто ходить у гори: Як Gorgany підбирають працівників?

Побудова власної компанії на цінностях та ідеї – є ключовою у компанії Gorgany, – розповів Андрій Бандрівський, випускник програми Key Executive MBA Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) під час зустрічі в межах візиту Alumni Company Visit у його компанію. Разом з дружиною Оксаною Донець вони ділилися з випускниками Львівської бізнес-школи УКУ своїм досвідом подорожей, підбору персоналу та підприємництва.

Зустріч проходила в одному з брендових магазинів мережі компанії Gorgany, невимушену атмосферу створила дегустації снеків для мандрівників та чаювання, яке власники організували на імпровізованому туристичному столику.

Персонал. Підбір персоналу за цінностями у компанії відчувається одразу, адже, як зазначає Оксана Донець, навіть при виборі працівників тут керуються правилом: у нас в команді лише ті, хто ходить в гори. Це значно спрощує комунікацію та створює певне ком’юніті, навколо якого формується клієнтська база компанії. Про точку диверсифікації Андрій говорить, що це, скоріш за все, можна назвати одним словом «True Travel», адже в лінійці продуктів, що пропонує магазин, здебільшого спорядження для мандрів, такий же і слоган на банері «Експерти туристичного спорядження».

Спорядження і мандри. Оксана Донець та Андрій Бандрівський – подружжя досвідчених мандрівників, тому одразу розпочали розповідь з практичних порад щодо спорядження, адже для них особисто це певний фетиш. Вони зазначають, що для вдалої подорожі достатньо одного наплічника вагою до 15 кг, куди без проблем поміститься їжа, намет, каремат, спальник, одяг та інші необхідні засоби. «Подорожі – це не відпочинок, не екстрим. Це можливість перезавантажитись, отримати яскраві емоції та новий багаж знань», –розповів Андрій Бандрівський.

Подорожі допомагають у розвитку маркетингу

Подорожі як бізнес. Про подорожі вони можуть розповідати багато, але одне з основних правил, як каже Андрій: «Коли тобі щось потрібно, воно саме тебе знаходить. Наприклад, людина з човном на безлюдному острові, чи місцевий житель, що вкаже дорогу. Так само і в бізнесі: ти отримуєш задоволення, здебільшого, від процесу, а кінцева точка є швидше приємним бонусом. Ти можеш вірити в чудо і воно все ж трапляється! А всі обмеження – це лише уява, і ти в силі це вирішити».
Він додав, що кожна подорож дарує новий досвід і формує бачення. Подорожі допомагають нам також у розвитку бізнесу, а саме маркетингу.

Власний бренд. Історія заснування компанії розпочалась близько 10 років тому з випадкової зустрічі у театрі та ідеї займатись підприємництвом. У той час Андрій повернувся з навчання PhD в Англії, а Оксана щойно закінчила університет. Зараз мережа Gorgany налічує 8 магазинів у 7 містах України, інтернет-магазин, вони є дистриб’юторами відомих брендів туристичного спорядження, а команда складається з 80 осіб. Хоча все ж основну операційну діяльність контролює Андрій та Оксана, їхня робота дозволяє мандрувати до місяця часу декілька разів на рік. Крім того, мандри надихнули подружжя створити власний бренд Turbat.
Подружжя розповіло про свої мандри островами Папуа-Нова Гвінея, а Оксана додала, що ідея поїхати з випускниками LvBS на острів у неї вже давно жевріє.