Спільнота LvBS: Велика ідея особистого бренду. Лідери нового часу

Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) запрошує 16 листопада, у п’ятницю, на зустріч Спільноти LvBS на тему «Велика ідея особистого бренду. Лідери нового часу» з Дмитром Романченком, маркетологом, який будує сучасні бренди для цифрової економіки, засновником «Renovate Conversion Agency», співзасновником Агенції персонального брендингу «Обрані».

Розпочалася ера особистих брендів. Компанії стають людьми, а люди компаніями. Компанія – явище абстрактне, поки в нього не з’явиться реальне обличчя конкретної людини. Вона стає гарантом правдивості комунікацій і допомагає сформувати довіру. Особистий бренд має велике значення для всіх підприємців, не залежно від сфери діяльності та індустрії.  

Встановлення довіри це вміння лідера нового часу. У віртуальному світі соцмереж ми будуємо «кращу версію себе». Все, що відбувається, починає нагадувати чергову яскраву мильну бульбашку, де все чудово: від аватарок до промов у стилі TED, проте все це безглуздо.

  • Особистий бренд це коли ваш аватар проектує тип, характер, унікальність.
  • Особистий бренд  це НЕ підбір правильної маски. Ми говоритимемо про бренд, який відповідає вашому рівню зрілості, відчуттям, цінностям.
  • Особистий бренд це не комунікації, не зовнішні атрибути. Це ваша суть і першооснова, ваша особиста ідентичність.

Прагнучи розвинути свій власний бренд, необхідно чітко усвідомлювати свою велику ідею, цінності на унікальні компетенції,  а також формувати очікування взаємодії з вами.

Під час майстер-класу ми обговоримо:

  1. Чим відрізняється глянцевий і правдивий особистий бренд
  2. Зрозуміємо, що таке велика ідея особистого бренду
  3. Дізнаємося як будувати особистий бренд на власних цінностях
  4. Отримаємо компетенції з побудови особистого бренду.

Для кого?
Для людей, які формують себе самі, розвивають цікавий якісний продукт або сервіс, мріють змінити або вже міняють свою індустрію. Створюючи особисті бренди лідерів бізнесу, медицини, культури, освіти, ми підсилюємо їх вплив і формуємо спільноту креативних, заможних і усвідомлених людей в Україні.

Час: п’ятниця, 16 листопада, 18:30-20:00
Місце проведення: Паркова авдиторія Центру Шептицького, вул. Стрийська, 29, Львів
Вартість участі в події: 350 грн. Для випускників програм MSс in Technology Management та Key Executive MBA LvBS участь у подіях Спільноти безкоштовна.

[register-button token=’15154305-f3a8-4383-a395-165a7d20a4f5′ title=’Зареєструватись’]

Контактна особа: Ярина Шеремета, spilnota@lvbs.com.ua, +38 (067) 673 18 76

Дмитро Романченко, маркетолог, який будує бренди нового часу для цифрової економіки. Засновник «Renovate Conversion Agency», співзасновник Агенції персонального брендингу «Обрані». Працює в сфері створення стратегічного позиціонування і формування смислової платформи брендів. Задає новий контекст компаніям старого типу, перетворюючи їх в компанії нового типу.  Ключова компетенція: виявлення сенсів і формування сутності брендів.