Спільнота LvBS з Олексієм Філановським. Маркетинг-команда: як знайти баланс між творчістю і стратегією?

Як у вашій компанії побудувати маркетинг-команду, яка не лише творитиме цінність для бізнесу, але й досягатиме реальних цілей? У середу, 24 квітня, Львівська бізнес-школа УКУ (LvBS) запрошує на зустріч Спільноти LvBS з маркетологом-практиком, що працював з такими відомими брендами, як «Фокстрот» та Prom, автором «Головної маркетингової книги» Олексієм Філановським. Також Олексій керує власною маркетинговою агенцією.

 

Олексій Філановський переконаний, що саме якість маркетингу відрізняє хороший бізнес від поганого. Тож ключовим завданням для досягнення вашої стратегї має бути побудова ефективної, творчої та вмотивованої команди маркетологів. На зустрічі Спільноти LvBS з Олексієм ми обговоримо:

  • інструменти для розробки маркетингової стратегії
  • свідомий і несвідомий італійський страйк в роботі маркетологів і як йому запобігти
  • як створити умови для того, щоби творчі особистості досягали потрібних економічних показників

Час проведення: середа, 24 квітня, 19:00 (реєстрація з 18:30)
Місце: Львівська бізнес-школа УКУ, академічний корпус, вул. Козельницька, 2а, 305 авд.
Вартість участі: 350 грн.

[register-button token=’5ca39325-d072ec70-f21d-6bc3a45618fd’ title=’Зареєструватись’]

*Для постійних членів Спільноти LvBS та випускників програм Key Executive MBA, MSc in Technology Management участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації. Для підтвердження – надішліть, будь ласка, запит на spilnota@lvbs.com.ua

Контактна особа: Ірина Андреасен, iandreasen@lvbs.com.ua, +38097 96 51 921.

Довідка: Олексій Філановський є власником маркетингової агенції Filberry, яка допомагає компаніям перейти на новий рівень розуміння та провадження практик маркетингу. Має досвід у сфері FMCG, рітейлу, e-commerce, С2С, а також B2G-проектів. Керував процесом розробки «з нуля» таких брендів, як «Природне джерело», «Сніжна панда», Bigl, Crafta, «Прайм», «Істина» та інших. Під його керівництвом відбулося репозиціонування та почалося стрімке зростання таких брендів, як Prom, «Фокстрот», «Біленька», Revo, Shake.

Олексій розробив та реалізував десятки успішних маркетингових стратегій, свій досвід він виклав у «Головній маркетинговій книзі». У Львівській бізнес-школі УКУ викладає на програмі «Менеджмент для лідерів».