Бізнес може бути успішним лише в успішному суспільстві, – с. Гелен Елфорд

29 Кві 2014

«Лише у співпраці між суспільством та бізнесом, яка побудована на принципах людської гідності, можна отримати результат, який матиме позитивний ефект для обох сторін», – зазначила під час дискусії про покликання бізнес-лідерів та соціальну місію підприємництва с. Гелен Елфорд, керівник міжнародного дослідницького проекту «Етика та соціальна відповідальність бізнесу», декан  факультету соціальних наук Папського університету св. Томи Аквінського в Римі.

Роздумуючи про принципи, якими повинні керуватися бізнес-лідери, с. Гелен Елфорд зазначила, що в сучасному світі не можна побудувати успішну бізнес-структуру, коли саме суспільство не є успішним. Відтак бізнес також повинен брати на себе відповідальність за ті суспільні процеси, які відбуваються навколо. «Головним стержнем, яким бізнес має при цьому користуватися, принцип людської гідності і загального блага. У цьому повинна проявлятися організація ефективної роботи, створення стійкого багатства і розподіл його по праву», – сказала сестра Гелен. 

На її думку, підприємництво не може у своїй діяльності ховатися за благодійністю, якщо побудовано за принципами несправедливості у ставленні як до своїх працівників, так і до  суспільства загалом.

«Благодійність  – це належний розподіл багатства, а не маска для створення хорошої репутації. Хіба може бути благодійником для суспільства той, хто не платить належну зарплату своїм працівникам чи ухиляється від сплати податків? Благодійність має бути частиною загальної картини чеснот», – резюмувала с. Гелен Елфорд.

Щодо соціальної відповідальності, то експерт також відзначила, що Католицька церква у своїй діяльності повинна думати про те, як сприяти тому, щоб бізнес-структури обслуговували і допомагали нижчим верствам населення.

Ідеї про покликання бізнес-лідерів та як привести сучасний фінансовий світ до принципів людської гідності і загального блага с. Гелен, радник Папської Ради «Справедливість і Мир», виклала у виданні «Покликання лідера бізнесу», український переклад якого презентували під час дискусії в УКУ 27 квітня.