Блог інноваторів: 5 правил маркетингу в соціальних медіа

10 Бер 2017

Що потрібно знати про рекламу в соціальних медіа, аби не набриднути і не відвернути від себе клієнта? Який маркетинговий тренд буде найбільш актуальним у 2017 році? Цим поділилася з нами учасниця групи MSIE5 магістерської програми з інновацій та підприємництва Львівської бізнес-школи УКУ Анастасія Верба після прослуханого курсу з маркетингу та digital маркетингу.

nv

 

Анастасія Верба, учасниця програми з інновацій та підприємництва LvBS

Digital маркетинг у наш час є величезною складовою будь-якої компанії, продуктової чи маленького локального бізнесу. Але перенасичення рекламою набридає… Якщо, наприклад, взяти Instagram, то реклама там присутня через кожні 3-4 публікації.

Звичайно, що Facebook та Google намагаються контролювати такий бум певною мірою, та це не дуже сильно допомагає. Хоча, як показуються дослідження, люди, які не працюють з рекламою, практично того не помічають. Вони в більшості випадків клікають на перші посилання у Google та не проходять повз рекламу у Facebook (якщо вона їм цікава, звичайно).

Найкращий варіант – зробити якісну та потрібну людям маркетинг кампанію, яка принесе високий результат відповідно до поставлених цілей. Починати потрібно не одразу із запуску реклами у Facebook, Google чи розміщення банерів на інших сайтах. Почати потрібно із загального маркетингу, досліджень та підрахунків. За словами маркетинг-директора компанії ТОВ «Кормотех», викладача програми інновацій Львівської бізнес-школи УКУ Ігоря Блистіва, маркетинг – це математика + психологія. Саме тому на модулі ми вчились читати цифри та відчувати, що ж потрібно людям. У результаті, ми змогли створити такі свої продукти, які мають потенціал зайняти свою частку на ринку :).

Читайте також: Блог інноваторів. Емпатія як ключ до хорошого дизайну

Пройшовши навчання цього курсу та прочитавши чимало статей опісля, для себе я змогла виділити 5 основних правил маркетолога або засновника стартапу, який планує запускати маркетинг-кампанію в соціальних медіа.

Звичайно, перед тим потрібно пропрацювати загальну стратегію маркетинг-кампанії та зрозуміти поведінку ваших споживачів, визначити, що впливає на прийняття ними рішень.

bi

Учасники програми з інновацій та підприємництва LvBS

Отож – 5 основних правил маркетингу в соціальних медіа:

1.Спілкуватись з аудиторією. Комунікація та спільноти мають важливе значення для щоденних завдань того, хто займається маркетингом у соціальних медіа. Це допомагає побудувати лояльну аудиторію.

Ключем до «теплоти» вашої аудиторії є спілкування. Зв’язок має бути прозорим, чесним та щирим. У кожному повідомленні або коментарі. З часом це призведе до зміцнення довіри, адже люди почнуть сприймати вас як джерело авторитетної та перевіреної інформації.

2. Поширення. Поширення контенту допомагає вибудовувати бренд компанії. Адже, якщо ви даєте цінність аудиторії та робите заклики до поширення, люди починають ділитись вашою інформацією. Це підвищує можливість залучення кіл їх спілкування. Ключем до «шерів» є створення унікального контенту через різні соціальні медіа-платформи.

3. Заміри. Вимірювання показників в соціальних медіа це не кінець, а тільки початок. Це дозволяє якісно аналізувати ваш маркетинг, продукт та вашу персональну роботу. Також – дає змогу робити експерименти, аби зрозуміти, що потрібно аудиторії, а що – ні.

Ключем у цьому випадку є аналіз, визначення помилок та постійний розвиток.

4. Візуалізація. Люди неймовірно чітко запам’ятовують візуальну інформацію. Дослідження показують, що додавання зображення в частинах тексту може дати приріст до 65% користувачів. Інші дослідження від Adobe виявили, що покупці, які переглядали відео компанії, – це вдвічі більші шанси придбати продукт, ніж ті, які його не дивились.

Створення ефектних зображень або відео є одним із основних правил для маркетолога в цьому році. Фейсбук все більше і більше підігріває такий варіант маркетингу. Зараз просто чудовий час, щоб почати це робити!

5. Природність. Соціальні медіа – це, в першу чергу, відносити. Побудова і налагодження відносин є одним із основних правил. Два найкращих варіанти мати природні відносини зі своїми споживачами – це слухати їх та відповідати на запити.

Потрібно постійно задавати запитання: А що люди говорять про бренд? Що вони думають з-приводу тої чи іншої теми? Старайтесь відповідати на кожне запитання, коментар або занепокоєння. Співпереживайте зі своєю аудиторією, якщо це потрібно. У такому випадку, люди відчують, що за звичайною публічною сторінкою вашої компанії у Facebook чи іншій мережі, стоїть реальна людина!

bi

Курс з Ігорем Блистівим

Читайте також: «Коли ти маєш свою цінність, то клієнт готовий заплатити більше»: топ-цитати з 6 модуля інноваторів

Сподіваємось, вам будуть корисні ці поради. А вже зовсім скоро поділимось новими блогами від наших інноваторів.

Дізнатися більше про програму з інновацій та підприємництва LvBS