Do Business with Ukrainians. Спільнота Бізнес-школи УКУ запустила платформу підтримки підприємців

Спільнота Бізнес-школи Українського католицького університету (LvBS) та зовнішні експерти з різних галузей запустила платформу для підтримки малого та середнього бізнесу. Це своєрідний маркетплейс, де з однієї сторони – українські підприємці, які пропонують свої послуги та продукти, а з іншої – потенційні клієнти з-за кордону, які можуть допомогти українській економіці своїми замовленнями. 

Як виникла ідея проекту? «Малий та середній бізнес – це, фактично, основа економіки, платники податків та роботодавці, які зараз опинилися під загрозою закриття компаній. Тож, системно допомагаючи їм будувати нові економічні зв’язки зі західними партнерами, іноземними компаніям, які, здебільшого, були орієнтовані на внутрішній ринок, ми хочемо допомогти бізнесу вижити в умовах війни. Тим самим закладаємо основи нової архітектури економіки майбутнього, яка працюватиме після перемоги», – пояснює керівник Бізнес-школи УКУ Ярина Бойчук. 

Олеся Єдинак-Хома, випускниця LvBS та засновниця агенції Yedynka DGTL з Києва, є ініціаторкою цього проекту.  «З перших днів війни всі були зосереджені на сьогоднішній боротьбі, часу думати про «завтра» практично не було. Але мені, як і багатьом іншим підприємцям, чиї проекти з українськими замовниками завершилися в один день, довелося думати про завтра фактично одразу. Адже, якщо в українського малого та середнього бізнесу і є заощадження, то їх може вистачити на місяць-два, а що далі? Стало очевидно, що починати шукати рішення потрібно вже зараз, поки ресурс не вичерпано повністю. І, очевидно також, що це рішення лежало в площині пошуку замовників на нових зовнішніх ринках – Європи, США Канади чи інших дружніх країн», – розповідає Олеся.

До пошуку рішень одразу почали залучати інших членів спільноти з різних сфер та галузей, викладачів та цілі компанії, які генерували свої ідеї. Відтак, народився проект Do Business with Ukrainians.

Як це працює? Станом на зараз це, по суті, платформа, де розміщено анкету для підприємців з України, які можуть зголошуватися в проект, якщо мають що запропонувати партнерам з-за кордону. Паралельно йде пошук іноземних потенційних клієнтів українських товарів та послуг. З української сторони вже зголосилося близько 100 компаній. Також надійшло кілька комплексних заявок на українські продукти та послуги з Британії та Швеції.  З усіма компаніями буде проведено верифікацію даних та аналіз можливостей для подальшої співпраці.

По суті зараз проект працює як стартап, до розробки якого вже долучилося близько 15 осіб.

Цілі проекту: 

  • допомогти українським малим та середнім підприємствам залучити міжнародні замовлення.
  • надати підтримку, задля успішного ведення цих міжнародних проектів; (знаннями, нетворкінгом, менторством, англомовними акаунтами);
  • надати грантову допомогу для того, щоб малий бізнес вже зараз міг виконувати свої зобов’язання (платити податки, платити зарплати).

Власне, одним з наступних рівнів проекту розглядається можливість допомогти підприємцям залучити грантову допомогу.

«Сьогодні ми ведемо перемовини з кількома міжнародними організаціями з приводу формування такого грантового фонду. Не всі організації можуть підтримувати відповідно до своїх статутів Збройні сили України, але можуть підтримати український бізнес. Тому ми маємо можливість отримати в українську економіку додаткові кошти з бюджетів на проекти та сервіси та збільшити експорт наших послуг», – пояснює Олеся Єдинак-Хома.

За словами Ярини Бойчук, Бізнес-школа УКУ – це, перш за все, спільнота людей, об’єднана спільною ідеєю для майбутнього України, усвідомленням ролі та залученості бізнесу в процеси, що відбуваються в країні, відповідальністю перед суспільством. У найближчій орбіті Спільноти LvBS є понад 1000 власників та управлінців малого і середнього бізнесу в усіх куточках країни.

«І вже з першого дня війни ми побачили як бізнес включився до боротьби за нашу країну та її незалежність і свободу. Це була, в першу чергу, підтримка наших Збройних сил та забезпечення їх потреб, як у фінансуванні, так і в забезпеченні логістичних шляхів постачання необхідних засобів, і не лише гуманітарного призначення, і не тільки в межах України.

Роль Бізнес-школи в таких унікальних умовах, які виникли в результаті війни, стала ключовою у встановленні зв’язків, та ефективна інтеграція всіх членів спільноти згідно з їхніми потребами, можливостями та ініціативами. Завдяки тому, що в мирний час ми, як інституція, постійно перебували у щільному зв’язку з учасниками нашої спільноти, включаючи компанії, управлінців та експертів, ми швидко стали платформою для взаємодії та творення нових ініціатив задля нашої спільної мети – перемоги України», – наголошує Ярина Бойчук.

Якщо ви українська компанія, яка потребує допомоги у виході на іноземні ринки, пошуку персоналу чи юридичні аспекти, будь ласка, заповніть форму https://lvbs.top/mrf

Якщо ви маєте ідеї, як залучити клієнтів до українських послуг та продуктів, будь ласка, пишіть нам: hello@dobizwithua.com

Все буде Україна!