Про HR-брендинг та війну за таланти

11 Чер 2018

Війна за таланти сьогодні лише посилюється, все важче знайти людей на ринку праці відповідно до вакансій, які пропонують організації. Саме тому так важливо компаніям працювати над брендом роботодавця (Employer branding). Це саме той напрям, який дуже стрімко розвивається. Як з цим працюють на практиці, учасницям єдиної в Україні магістерської програми професійного рівня MA in Human Resources and Organization Development Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS) розповіли в HR-відділі компанії JTI під час виїзного навчального модулю у Києві.
JTI
JTI входить до групи компаній Japan Tobacco, яка працює в 120 країнах світу. В Україні у них налічується 800 працівників. Своїм досвідом з учасницями програми MA in Human Resources and Organization Development ділилися менеджер із залучення талантів та інновацій JTI Україна, менеджер з навчання та розвитк, менеджер з компенсацій, пільг, адміністрації персоналу та організаційного дизайну.
Найцікавішими тезами із зустрічі ділимося з вами:

✔️ Якщо бренд сильний – це одразу викликає асоціації в людей. Вони частіше хочуть йти працювати саме в цю компанію.

✔️ Як компанія ви повинні комунікувати про те, які у вас цілі, які цінності, чому саме до вас я маю прийти на роботу?

✔️ Коли у вас сильний бренд – на 28% скорочується кількість звільнених за власним бажанням. І у той же час росте кількість зацікавлених компанією (потенційних працівників).

✔️ За умов, що у вас міцний бренд, знижується вартість рекрутингу, а пошук кандидатів стає швидшим.

✔️ Раніше в компанії JTI  робили фокус на студентів, зараз – на професіоналів.

✔️ Важливо утримувати баланс: розуміти, якою ви хочете, щоб бачили вашу компанію назовні, і бути такими.

STB

Реєстрація на програму MA in Human Resources and Organization Development триває. Не пропусти вступну кампанію!

Окрім розвитку бренду роботодавця, у JTI учасниці програми MA in Human Resources and Organization Development обговорювали теми управління компенсацією та управління талантами:

✔️ Важливо комунікувати з працівниками про свої переваги. Люди повинні розуміти, яка цінність бенефіту (переваги роботи саме у вашій компанії), тоді підвищується рівень залученості працівників.

✔️ Взаємодія з талантами: аналізуємо, які будуть виклики на ринку через 2-3роки і готуємо працівників до цих викликів.

✔️ Ми живемо в період змін, тому гнучкість та адаптивність закладені в систему оцінки потенційних працівників.

✔️ Розвиток працівників – важливий стратегічний фокус компанії.

✔️ Встановлюємо для працівників цілі на рік. Але ми гнучкі до того, що вони можуть змінювати в процесі

✔️ Якщо людина працює лише на досягнення своїх КРІ, то перестає креативити.

✔️ Потрібно розвивати не лише слабкі сторони працівників, а й сильні також.

STB2

Під час київського модуля учасники програми також з навчальними візитами відвідали компанію StarLightMedia, куди входить канал СТБ і де працює їхня одногрупниця Людмила Довгоброд. Окрім екскурсії по телеканалу і можливості побачити, як «творяться дива» на телебаченні, учасники програми мали можливість поспілкуватись з Оксаною Сергєєвою, керівником напрямку навчання та розвитку холдингу, яка розповіла, як саме відбувалось формування відділу навчання та як готувались і визначались напрямки та експертиза.Також учасники переймали досвід компанії «Автологістика» – міжнародна група компаній та інтегрований постачальник логістичних послуг в автомобільній промисловості, власником якої є випускник програми Key Executive MBA Львівської бізнес-школи УКУ Павло Гайдай. Під час візити учасниці мали можливість не лише побачити найбільший в Україні спеціалізований автомобільний термінал, але й почути про інноваціні підходи до ведення бізнесу та як зацікавити і розвивати працівників компанії.

Avt

Уже в липні розпочнеться офіційна вступна кампанія на програму  MA in Human Resources and Organization Development у Львівській бізнес-школі УКУ. Дізнайтеся більше про єдину магістерську програма міжнародного рівня в Україні з управління персоналом та організаційного розвитку та долучайтеся до групи.

 STB3