Ihor Didok

Маркетинг-директор групи компаній «Модерн-Експо» — найбільшого у Центральній та Східній  Європі виробника обладнання та рішень для роздрібної торгівлі.

2015-2016 р. — керівник практики роздрібу брендингового агенства FEDORIV.

У 2008-2015 — маркетинг-директор компанії DЦ-Україна. Саме він відповідав за ребрендинг та переформатування мережі після її продажу глобальній корпорації Watsons. Розробив та запустив програму лояльності Watsons Club, що стала  однією з найуспішніших в Україні та нараховує 4 млн. учасників.

Має 17-річний досвід керування маркетингом в роздрібних мережах, компаніях громадського харчування, а також у фінансовій сфері. Керував департаментами маркетингу таких компаній: «Спортмайстер», «Пузата хата», СК «Княжа».