Ігор Дідок

  • Комерційний директор Ma’Rijany Hemp Company.
  • Член Академічної ради MSc in Marketing Management.
  • Експерт з 20-річним досвідом управління маркетингом.
  • До 2024 р. – маркетинг-директор мережі медичних лабораторій «Діла»
  • До 2023 р. – маркетинг-директор мережі аптек «Подорожник», а також групи компаній «Модерн-Експо» – одного з найбільших у Центральній та Східній Європі виробника обладнання та рішень для роздрібної торгівлі та директор концепт-дизайн агенції SQUARES.
  • 2015-2016 р.  – керівник практики роздрібу брендингового агентства FEDORIV.
  • У 2008-2015 рр. –  маркетинг-директор компанії DЦ-Україна. Саме він відповідав за ребрендинг та переформатування мережі після її продажу глобальній корпорації Watsons.
  • Розробив та запустив програму лояльності Watsons Club, що стала однією з найуспішніших в Україні та нараховує 4 млн. учасників.
  • Керував маркетингом в роздрібних мережах, компаніях громадського харчування, а також у фінансовій сфері. Очолював департаменти маркетингу компаній «Спортмастер», «Пузата хата», СК «Княжа».