- A specialist with more than 10 years of experience in the communications market
- Specializes in reputational and anti-crisis communications in the commercial, political, and public sectors
- The founder and director of the communications agency Perfect PR
Natalia Ulynets
Visiting lecturer
Programs and courses:
Academic Experience
- Since 2019: author, lecturer of the training program “Reputation Management and Anti-Crisis Communications” at UCU.
- Since 2020: teacher of the course “Business communication. Reputation Management” at the LvBS master’s programs MSc in Innovations and Entrepreneurship and MSc in Marketing Management.
- Implements communication strategies for national and international companies.
- Works with reputation building for investment projects and projects for social and environmental responsibility.
- Won 8 election campaigns, saved more than 30 companies from reputational crises, and implemented more than 50 PR strategies.
Media
Articles and publications
Як вижити брендові у кризовій ситуації, або Що робити, якщо медіа офіційно «поховали» компанію
Чи потрібно говорити з журналістами про кризу у бізнесі?
Спочатку думай: як бізнесу напрацювати імунітет до інформаційної кризи
USF MARKETING №5. КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЇ НА ТЕМУ ЕФЕКТИВНОГО ПІАРУ ДЛЯ СТАРТАПІВ
Як зрозуміти, коли вашому бізнесу потрібен PR-аудит
Чи потрібно говорити з журналістами про кризу у бізнесі?
Спочатку думай: як бізнесу напрацювати імунітет до інформаційної кризи
USF MARKETING №5. КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЇ НА ТЕМУ ЕФЕКТИВНОГО ПІАРУ ДЛЯ СТАРТАПІВ
Як зрозуміти, коли вашому бізнесу потрібен PR-аудит