Вже у вересні стартує курс для медичних управлінців online на освітній платформі Prometheus «Менеджмент медичного підприємства». Ще є трішки часу для реєстрації на курс, а ми хочемо поділитися з вами думками викладачки курсу Інги Ткаченко, керівниці відділу адаптації, внутрішніх комунікацій та розвитку організаційної культури Департаменту управління персоналом НСЗУ щодо тем, про які вона розповідатиме у своєму навчальному модулі.
Інго, в чому головні виклики для медичних управлінців сьогодні, на вашу думку?
Конституції України про соціальні цінності – Людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканність і безпека. На мій погляд, медична спільнота є потужним транслятором цих цінностей, просто медичним працівникам в Україні потрібна професійна та моральна підтримка.
Для кожного керівника медичного закладу зараз, на мою думку, є важливим розуміння, що для прояву людяності потрібні також і професійні знання…
Я відчуваю потребу в знаннях на тему комунікації та роботи з персоналом в медичній сфері, завдяки спілкуванню з медичними працівниками, я бачу їх запал.
Медики – це люди, які дуже люблять свою професію, там справді багато людей працює за покликанням. Я бачу, що багато керівників та спеціалістів системи охорони здоров’я вже готові розвиватися.
В чому актуальність вашої теми на курсі?
Одне з завдань мого викладацького блоку – це розкрити соціальний потенціал, яким володіє кожен професійний медичний заклад. Я розповідаю про нефінансову мотивацію та стимули.
Коли люди вмотивовані, запалені зсередини своєю роботою, тоді цінності, які декларує організація, є живими. Але тут не йдеться про ідею замість хліба – роботу «за ідею», ні. Нефінансова мотивація – це не пережиток радянщини.
Дуже важливо, прокинувшись зранку, мати відповідь на питання: «А для чого я йду на роботу?». Що вас там тримає? Відповідь і буде індикатором того, що вас мотивує, окрім заробітної плати. Мій блок має на меті допомогти керівникам медичних закладів, надавши практичні інструменти для мотивації команди. Кінцева мета застосування нефінансових стимулів: ефективність як кожного окремого спеціаліста (медичного працівника), так і організації (медзакладу) загалом. При правильно підібраних інструментах виграють всі.
Моя тема про те, як розумним, талановитим людям, медичним фахівцям, допомогти зрозуміти свої цінності, побачити стимули, ресурси бути ефективними, що саме їхньому закладу допоможе покращити результати, дати поштовх рухатись вперед.
Для вас викладання онлайн які має плюси та мінуси?
Для мене, як людини, що от вже як 10 років у викладацькій діяльності, безумовно важливо бачити очі людей – безпосередньо, поза моніторами.
Але, як казав Траут: «диференціюйся, або помри». Тому змінювати формати потрібно, оскільки за онлайном майбутнє.
Я переконана, що метою навчання, в якій формі воно б не відбувалось, є прагненням посіяти зерно в голові студента, бажання взяти участь в діалозі. Чи розпочати його самому.
Цитата, що найкраще характеризує ваш навчальний модуль?
Нефінансова мотивація – це не тільки відповідь на питання «а для чого я вранці йду на роботу?». Для управлінців – це значно глибше розуміння та використання сучасних інструментів, наставництва зокрема. Якщо керівник задає правильні запитання, він допомагає кожному відчути себе гідним, важливим і, водночас, згуртовує команду. А маючи сильну і мотивовану команду, набагато легше і впевненіше переживати часи великих змін і бути ефективним.
Чому ви разом із LvBS?
З LvBS мене пов’язують теплі стосунки, до того ж, я також є студенткою одного з магістерських курсів. Тут особливо відчувається атмосфера служіння, поваги та спільнотності. А ще – для мене велика честь і радість бути долученою до команди людей з великим об’ємом особистості. Інакше і не скажеш.
Нагадаємо, що курс розроблено зусиллями Львівської бізнес-школи УКУ та State University of New York (SUNY) у партнерстві з проектом USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я».
Навчання на курсі безкоштовне.
Реєстрація за посиланням: https://lvbs.com.ua/medman/