Як долати труднощі на шляху до розвитку компанії, прислухатися до власної інтуїції та зберігати здоровий баланс між «раціо» та «емоціо», а ще як проводити співбесіди з кандидатами та максимально розкривати потенціал кожного з працівників компанії. Ці всі навики здобували учасники програми MA in Human Resources and Organizational Development під час 4-го навчального модуля.
«Більшість власників бізнесу – ідейні, харизматичні і націлені на результат люди. HR повинен доповнити профіль власника. Це непросте завдання, бо хоча фахівець з управління персоналом має бути другою людиною в компанії після власника, у наших реаліях не завжди так. Це стає перешкодою для повноцінного розвитку компанії. Тому HR-ові потрібні навички у провадженні змін», – вважає Михайло Винницький, який у рамках модуля читав курс «Бізнес як система».
Кілька тез від викладача:
- Швидкі перемоги – це один з ключових елементів для досягнення змін в компанії.
- Що більше часу приділяєш на конкретну зміну, то менший результат.
- Раджу прочитати книгу Daniel H. Pink «To Sell is Human».
Бізнес-коуч Валерія Козлова працювала з учасницями другої групи MA HR&OD над тим, як знаходити баланс між раціональним і емоційним у професійній діяльності та особистому житті. Майстер-клас «Емоційна компетентність HR-а» дав відповіді на багато прикладних. «Емоційний інтелект – це здатність особистості обирати максимально ефективний шлях для досягнення результату за допомогою балансування між емоціями та раціо», – вважає викладачка.
Про те, як впливає стратегія компанії на рекрутинг, як правильно підбирати людей у команду, скільки і яких фахівців потрібно компанії, учасники говорили з Ольгою Садохою. Курс «Пошук та відбір персоналу» був не тільки теоретичним, а й практичним: учасники тренувалися проводити реальні співбесіди із кандидатами. Після практики відбувалося обговорення та аналіз помилок
У рамках модуля підбили підсумки курсу «Організаційний розвиток» з Андрієм Рождественським. Викладач презентував соціо-економічний підхід у менеджменті «Socio-Economical Approach to Management». Він знайомить з тим, як оцінювати організаційні дисфункції, розраховувати приховані витрати і як використовувати прості інструменти управління, щоб максимально задіяти потенціал кожного працівника організації. В майбутньому учасниці MA HR&OD можуть обрати цю дисципліну як одну із двох спеціальностей.