Андрій Товстюк є керівником глобального цифрового маркетингу в Nuseed (ASX:NUF), провідній аграрній компанії з командами в Північній Америці, Південній Америці, Австралії та Європі. До цього Андрій був спеціалістом з цифрового маркетингу в Northlands, де керував розробкою та проведенням цифрових маркетингових кампаній для деяких із найбільших світових брендів у сфері професійного спорту та розваг.
Андрій розпочав свою кар’єру з цифрового маркетингу в GroupM (WPP), найбільшій у світі медіа-інвестиційній групі, яка відповідає за кожну третю рекламу в усьому світі. Протягом своєї 10-річної кар’єри професійного маркетолога він працював у різних галузях, починаючи від освіти, професійного спорту, розваг, уряду, нерухомості та сільського господарства. Він має ступінь магістра ділового адміністрування (MBA) та бакалавра з комерції в галузі маркетингу в Університеті Альберти, а також акредитований спеціаліст із комунікацій та реклами в Інституті комунікаційних агентств (ICA).
Андрій є активним членом українсько-канадської громади, в тому числі довічним членом Пласту українських скаутів. Протягом п’яти років служив у Збройних силах Канади на посаді оператора розвідки, а з 2019 по 2020 роки працював на двох ротаціях OPERATION UNIFIER як лінгвіст в Україні. Хоча Канаду він вважає рідним домом, Андрій жив в Індії, США, Сінгапурі та Україні і завжди планує свою наступну пригоду.