Чи знаєте ви чому клієнти наймають ваші продукти на роботу? Що таке теорія робіт і як використовувати JTBD. Хочете знайти свою цільову аудиторію та дізнатись як більше продавати? Забагато бізнесів марнують свій потенціал через маркетинг, який не працює. 25 липня Бізнес-школа УКУ та MSc in Marketing Management запрошують вас на майстер-клас «Supercharge Your Marketing: майстер-клас з Jobs to be done».
Михайло Траверсе – член академічної ради магістерської програми MSc in Marketing Management, керівний партнер маркетингового агентства Reiseplan [isdgroup], експерт у маркетингу з 18-річним досвідом у створенні та реалізації бренд-стратегій для міжнародних та локальних брендів та бізнесів.
Разом з експертом розберемо мультимедійний набір інструментів, який проведе вас через усі етапи розуміння та впровадження Jobs to Be Done, включаючи фундаментальну теорію методу та його переваги для бізнесу, способи залучення та опитування клієнтів, а також способи аналізу результатів та їх використання в розробці продукту та маркетингу.
Вам не знадобиться шукати додаткові матеріали та вирішувати, що важливо, а що ні. Все, що ви дізнаєтесь на цьому курсі, перевірено багаторічним досвідом розробки стратегій для найпрогресивніших брендів України та світу.
Для кого:
- для новачків, що мають загальні знання, але не мають конкретних інструкцій і навичок.
- для спеціалістів, яким не вистачає структури та результативності у спілкуванні з клієнтами.
На майстер-класі ми:
- Знайомимось з методом JTBD, його структурою та інструментами
- Дізнаємось, як професійно робити JTBD інтерв’ю.
- Розбираємо приклади інтерв’ю.
- Розглядаємо методи аналізу інтерв’ю.
- Застосовуємо інсайти для розробки дієвих рішень.
Це одна з перших подій в межах формування спільноти магістерської програми MSc in Marketing Management, де випускники та учасники мають можливість обміну досвідом та life long learning.
Коли? 25 липня з 10:00 по 18:00
Де? Багатофункціональний корпус УКУ, Козельницька 2а (за попередньою реєстрацією)
Вартість: 2500 грн